یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟/ درآمد چند صد میلیارد تومانی یوتوبرها را ببینید

همانطور که یوتیوب محبوب تر می شود، مردم اغلب از خود می پرسند که ستاره های مورد علاقه آنها چقدر درآمد دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اواخر دهه ۲۰۱۰، یک پدیده اینترنتی جدید به وجود آمد "YouTuber". در حالی که درآمدزایی در زمینه سرگرمی در گذشته برای افراد خوش شانسی در نظر گرفته می‌شد، امروز هر کسی که به اینترنت متصل است می تواند با انجام کاری که دوست دارد امرار معاش کند، البته به شرطی که این کار وی مورد استقبال عموم قرار گیرد.

ایده تبدیل شدن به یک یوتیوبر به دلایل مختلفی رایج شده است. فراتر از امتیازات مالی، این افراد اغلب در دسترس طرفداران خود هستند و بیشتر از افراد مشهور هالیوود دیده می شوند.

یوتیوب چقدر می تواند سودآور باشد؟

راه اندازی یک کانال YouTube پیچیده است و بسیاری از سازندگان هیچ درآمدی ندارند. برای تولید پول در این پلتفرم، باید معیارهای خاصی را رعایت کنید.

برای کسانی که واجد شرایط هستند، درآمد متوسط ​​به طور قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال، اگر یک میلیون مشترک دارید، می توانید حدود ۵۰۰۰ دلار در ماه یا ۶۰۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب کنید.

اگر یک YouTuber هستید، میانگین درآمد شما بسته به هزینه در هر میلیون (CPM) برای تبلیغات در ویدیوهایتان متفاوت خواهد بود. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم برای زندگی فقط به درآمد تبلیغات از کانال های خود متکی نیستند.

یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟/ درآمد چند صد میلیارد تومانی یوتوبرها

یوتیوبرهای پردرآمد چقدر پول در می آورند؟

در حالی که بسیاری از یوتیوب‌برها تنها از تبلیغات درآمد قابل توجهی به دست می‌آورند، برخی از کانال‌ها می‌توانند از طریق پولی که از پلتفرم دریافت می‌کنند بیشتر از خود حمایت کنند.

رایان کاجی

یکی از پررونق ترین کانال های یوتیوب Ryan's World است که ستاره آن رایان کاجی ۱۰ ساله است. Ryan's World محتوایی برای خانواده ارائه می‌کند که به بچه‌ها کمک می‌کند درباره جهان بیشتر بیاموزند و در این فرآیند سرگرم شوند.

در زمان نگارش این مقاله در ژانویه ۲۰۲۲، کانال کاجی بیش از ۳۱ میلیون مشترک داشت. در سال ۲۰۲۰، دنیای رایان تنها از راه تبلیغات ۲۶ میلیون دلار به دست آورد.

MrBeast

یکی دیگر از کانال های برجسته یوتیوب MrBeast است که توسط علاقه مندان به بازی جیمی دونالدسون اداره می شود. در ژانویه ۲۰۲۲، MrBeast بیش از ۸۷ میلیون مشترک داشت.

MrBeast تعداد زیادی کانال دیگر نیز دارد که عملکرد خوبی دارند. به عنوان مثالMrBeast Gaming نزدیک به ۲۵ میلیون دنبال کننده دارد، در حالی که این تعداد برای Beast Reacts بیش از ۱۴ میلیون نفر است. کانال دیگری که بر روی ویدیوهای کوتاه تمرکز دارد به نام MrBeast Shorts بیش از ۱۱ میلیون مشترک دارد.

دونالدسون از ژوئن ۲۰۱۹ تا همان ماه یک سال بعد، ۲۴ میلیون دلار کسب درآمد کرد.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =