از نجاری تا رانندگی اتوبوس؛ مشاغلِ خواننده شناخته‌شده پاپ

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ از نجاری به عنوان شغل مورد علاقه‌اش و از رانندگی اتوبوس به عنوان سرگرمی دوران کودکی‌اش نام برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ شب گذشته، دوشنبه اول فروردین مهمان «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد. 

محمد علیزاده، در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوال رامبد جوان که پرسید اگر خواننده نبودی، دوست داشتی چه کاره شوی، گفت: «نجاری و بوی چوب را خیلی دوست دارم و خیز هم برداشتم که این کار را انجام دهم اما پدرم، خدابیامرز، روحش شاد، نصیحتی می‌کرد و می‌گفت به کاری که در آن علم نداری ورود نکن چون قطعا بازنده می‌شوی و من هم متاسفانه هیچ‌وقت وقتی پیدا نکردم که علمش را کسب کنم.» 

او ادامه داد: «در کودکی دوست داشتم راننده اتوبوس شوم. صدای اتوبوس هم درمی‌آوردم، در خانه‌مان یک پشتی داشتیم، پشتی را می‌گذاشتم، در قابلمه فرمان و گوشت‌کوب دنده بود. ما کرج زندگی می‌کردیم و من مسافر می‌زدم از کرج به میدان آزادی. اتوبوسمم هم قرمز بود.» 

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1614882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    3 1
    چه مزخرف، اینا تو ناز و نعمت زندگی کردند چه می‌فهمن سختی چیه؟ تو بچگی دوست داشته راننده اتوبوس شه ولیتو عمل اونقد پولدار بودن که خوانندش کردن خیلی مضحکه این داستانای آبکی بچه پولدارا
  • نیایش IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    3 0
    عاشق آهنگاشم طرفدارشم 🤗
  • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 0
    خخخخخخ واقعا مسخرست بچه ننه پولدار حتی بلد نبود ادای آدمهای سختی کشیده تو این راه رو دربیاره مقایسش کنید با محسن یگانه و خیلیای دیگه نمیشه حتی گفت بهش خواننده