۲ نفر
۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
آنتی واکسن بایرن مونیخ بالاخره تسلیم شد!

ورزش سه نوشت: بیلد مدعی شد جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، مدتی قبل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده است.

کیمیش در ماه اکتبر به‌صورت علنی اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای تزریق واکسن کرونا ندارد. این بازیکن مدعی بود که در انتظار نتیجه تحقیقات درباره عوارض بلندمدت این واکسن است و به همین دلیل برای تزریق آن بلاتکلیف است.

در نهایت تماس او با فردی که مبتلا به ویروس کرونا بود باعث شد که چند بازی از ترکیب بایرن دور مانده و قادر به همراهی تیمش نباشد. کیمیش در انتهای ماه نوامبر نیز شخصا به این ویروس مبتلا شد و مدتی را در قرنطینه سپری کرد تا نتواند در چند بازی بایرن مونیخ به میدان برود.

او حتی بعد از این اتفاق پشیمانی خود را ابراز کرد و گفت: "مقابله با ترس و نگرانی‌ها برایم دشوار بود و به همین دلیل واکسن نزدم. شاید اتفاقی که برای من افتاد باید زودتر رخ می‌داد تا بهتر متوجه باشم. البته که الان وقتی به گذشته نگاه می‌کنم با خودم می‌گویم که کاش زودتر درباره تزریق واکسن تصمیم گرفته بودم اما این اتفاق در آن زمان برایم ممکن نبود."

در همین راستا نشریه بیلد آلمان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که این ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در ماه فوریه و بعد از پایان دوران کرونایش واکسینه شده است. در این گزارش ادعا شده که هم‌تیمی‌های او در بایرن مونیخ از این مسئله مطمئن نبودند تا اینکه بازیکنان این تیم یک روز عصر در یک رستوران کنار یکدیگر جمع شدند. برای حضور در این رستوران حتما افراد باید واکسینه می‌شدند و حضور کیمیش نشان داد که او این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

این ستاره متخصص گلزنی در دربی است/عکس

کلاسیکوی برفی؛ عجیب ترین بازی فوتبال تاریخ آمریکا/عکس

الکلاسیکوی زنان را هم بارسا در مادرید برد

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =