کشف ۱۲۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی در خوزستان

ایرنا نوشت:سردار سیدمحمد صالحی عصر جمعه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر عوامل انتظامی استان، نخستین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۵ نفراز دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۴۹ قبضه سلاح جنگی، ۷۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۵۰۶ فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

پیش از این در ۱۲ اسفندماه سال گذشته نیز فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف ۶۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داده بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =