بدون تماشاگر بودن بازی ایران و لبنان هنوز اعلام نشده است

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان به تشریح آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با لبنان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از بازی پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل لبنان اظهار داشت: بعد از بازی روز گذشته با کره جنوبی، ساعت ۲:۳۰ صبح از این کشور حرکت کردیم و به وقت ایران ۹ صبح امروز به مشهد رسیدیم. از فرودگاه عازم هتل پردیسان شدیم. پس از صرف صبحانه از تمام بازیکنان و اعضای تست کرونا گرفته شد. ساعت ۱۷ جواب تست‌ها را دادند که خوشخبتانه پاسخ تست همه منفی بود.

وی ادامه داد: بچه‌ها امروز به استخر رفتند و زیر نظر پزشکان و ماساژورهای تیم ریکاوری انجام دادند. سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی که در کره جنوبی کنار ما بودند برای دیدار با لبنان به تیم اضافه می‌شوند. علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی هم تا فردا به ما اضافه خواهند شد. مرتضی پورعلی گنجی هم در اردوی تیم ملی است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: سایر نفرات و اعضای کادرفنی هم خوب و سلامت هستند. امیدواریم مقابل لبنان بازی مقتدرانه‌ای انجام بدهیم و با دعای خیر مردم سه امتیاز را کسب کنیم. پس از آن هم برای قرعه‌کشی جام جهانی آماده می‌شویم.

استیلی درمورد تعداد جلسات تمرینی تیم ملی در مشهد توضیح داد: نسبت به دیدار با کره جنوبی که فقط یک جلسه تمام بازیکنان را در اختیارمان بود و ۴-۵ بازیکن کرونایی و محروم داشتیم برای دیدار با لبنان دست کم سه جلسه تمرین داریم که همه بچه‌ها کنار هم هستند.

وی درباره دلیل بدون تماشاگر برگزار شدن بازی ایران و لبنان گفت: هنوز این موضوع را اعلام نکرده‌اند اما باید دید مسئولان بهداشتی و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این مورد می‌گیرند. همه جای دنیا مسابقات ملی را در شهرستان‌ها انجام می‌دهند. کار خیلی خوبی بود که برای دیدار با لبنان به مشهد آمدیم. بازیکنان پس از بازی برای زیارت به حرم امام رضا(ع) می‌روند و امیدوارم مردم خراسان بتوانند این مسابقه را در ورزشگاه تماشا کنند زیرا فوتبال متعلق به همه مردم کشورمان است.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص استقبال مردم مشهد از این تیم توضیح داد: استقبال در ابتدای ورود ما فوق‌العاده بود. از فرودگاه مستقیم به هتل آمدیم و بارهای مان با ماشین دیگری آمد. امکانات هتل فوق العاده خوب است و الان قدر هتل‌های کشورمان را بیشتر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی سید احتمالی ایران در قرعه‌کشی جام‌جهانی

اتفاق عجیب در انتخابی جام‌جهانی؛ یک بازی با ۴۱ دقیقه وقت اضافه!

جهانبخش به ایران رسید

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =