۱ نفر
۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
«احوالپرسیِ» نوروزی با حمید لولایی

حمید لولایی، بازیگر و سهیل رحمانی، خواننده پاپ مهمانانِ امروزِ ویژه‌برنامه نوروزی «احوالپرسی» هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویژه‌برنامه «احوالپرسی» که به مناسبت ایام نوروز، هر روز ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود، امروز، شنبه، ششم فروردین میزبان حمید لولایی، بازیگر و سهیل رحمانی، خواننده است. در این برنامه، مسعود روشن‌پژوه با همکاری عروسک سلیم خاطرخواه با حمید لولایی به گفت‌وگو می‌نشیند.

لولایی از بازیگران سینما و تلویزیون با آن که نخستین حضورش در تلویزیون در سریال «فراموش‌خانه» بود اما شهرتش بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز «نوروز ۷۲» و «ساعت خوش» به‌ دست آمد و با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش خشایار مستوفی گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴ به خاطر ایفای نقش در فیلم «چند می‌گیری گریه کنی؟» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

در بخش دیگری از برنامه، سهیل رحمانی از خوانندگان پاپ علاوه بر پاسخ‌گویی به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای او را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌هایی به مناسبت نوروز تقدیم مخاطبان می‌کند. در نهایت مسعود روشن‌پژوه برای حاضران در استودیو به اجرای مسابقه می‌پردازد.

«احوالپرسی» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه است.

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1615997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =