طرح ضیافت ماه مبارک‌رمضان در قزوین اجرا می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تامین کالاهای اساسی، طرح ضیافت در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا افلاطونی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در اولین جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تامین کالاهای اساسی، طرح ضیافت در این استان اجرا می شود.

او افزود: در این طرح بیش از ۱۴۰۰تن برنج و هزار تن شکر از اول ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان های تابعه توزیع می شود.

افلاطونی با بیان اینکه تامین مرغ گرم با توجه به جوجه ریزی و ذخیره سازی انجام شده تصریح کرد: ذخیره سازی مرغ منجمد به میزان لازم انجام شده و با هماهنگی و نظارت مستمر و عرضه و توزیع مرغ منجمد بازار را پویا نگه داشته ایم.

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین توضیح داد: امسال استان قزوین در بحث مرغ، بازارآرامی داشت بجز یک‌ مورد که چهار شنبه آخر سال با هماهنگی دستگاه های اجرایی و قضایی ۱۸دستگاه خودرو که اقدام به خروج مرغ می کردند توقف و با متخلفین برخورد شد.

او افزود: سیستم توزیع هوشمند موثرترین روش برای کنترل و نظارت بر بازار است و در حال حاضر شش پلتفرم داخلی و یک‌ پلتفرم ملی اقدام به توزیع مرغ و کالاهای اساسی کرده‌اند.

افلاطونی اظهارکرد: تمام تلاش ما در امر توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی حرکت به سمت هوشمند سازی است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مقدمات این طرح با چند شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین گفت: پس از تصویب قیمت توسط ستاد استانی بلافاصله میوه تنظیم بازار در ۷۳غرفه، سیب و پرتقال استان توزیع شد و در ارزیابی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران این استان بلحاظ خروج و توزیع میوه رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =