بیشترین تردد سفرهای نوروزی در کدام استان‌ها بوده است؟

فارس نوشت:هوشنگ رستم پور مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر اظهار داشت: بر اساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان، خوزستان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با ۱۵۰ درصد، ۹۹ درصد، ۷۷ درصد، ۷۶ درصد و ۷۲ درصد بیشترین افزایش را در ترددهای بین‌استانی تجربه کردند.

رئیس کمیته شهرداری‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر گفت: تاکنون تردد تعداد پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر سفر در استان بوشهر به ثبت رسید که از هشت تا ۱۲ فروردین با موج فزاینده مسافران همجوار استان روبه‌رو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تا پایان روز ششم فروردین سفر به استان بوشهر به پنج میلیون و سیصد هزار نفر سفر رسید و با توجه به پیش بینی روند موج دوم سفرهای نوروزی منتهی به سیزدهم نوروز برای اسکان مسافران نوروزی استان در پارک ها و بوستانهای شهری کمپ های اقامتی شهرداری ها به ۱۰۷ کمپ افزایش داده شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: برای تسهیل در رفت‌وآمد مسافران نوروزی به مرکز شهر و جلوگیری از افزایش ترافیک، در برخی از شهرها، پارکینگ‌هایی در جوار کمپ تعبیه شده تا مسافران در صورت تمایل خودروهای خود را در آنجا پارک کرده و با تاکسی یا اتوبوس راهی مرکز شهر شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =