ثبت ۲۹ هزار تماس مردمی با شماره ۱۹۷ چهارمحال و بختیاری

سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد و شکایت از عملکرد نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری توسط مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری گفت، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان  گفت: از ساعت هفت تا ۱۴ هر روز نیروی مستقر در مرکز و ساعت ۱۴ تا هفت صبح روز بعد تلفن گویا پاسخگوی تماس‌ها خواهد بود.

سرهنگ خسرو نجفی با اشاره به اینکه فرمانده نیروی انتظامی دو روز در ماه در مرکز ۱۹۷ حضور دارد و سوالات مردمی را پاسخ می‌دهند، مطرح کرد: میزان شکایات مردم از مأموران پلیس استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۴ درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ۳۷ درصدی انتقادات مردمی اشاره کرد و افزود: ۲۹ هزار مورد تماس مردمی با ۱۹۷ چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

48 

کد خبر 1616441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =