هدایت خوب اقدامات ستاد سفر قشم، عامل افزایش رضایت گردشگران

نشست رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر لافت در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی در این نشست حضور گردشگران نوروزی پس از دو سال اعمال محدودیت های کرونایی را فرصت خوبی برای رونق اقتصاد جزیره دانست.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: آداب و رسوم و شیوه میزبانی مردم خونگرم و نجیب جزیره قشم، نقش مهمی در جلب گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در این منطقه دارد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای تامین زیرساخت های ضروری جهت خدمات رسانی به گردشگران، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته طی ماه های گذشته، اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف افتاد که موجب افزایش رضایتمندی گردشگران شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: حضور پرشور و گسترده گردشگران نوروزی در جزیره قشم، نعمت بزرگی است و باید شکرگزار آن باشیم.

به گفته فتح الهی؛ در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای حضور بیش از یک میلیون نفر گردشگر در ایام تعطیلات نوروز برنامه ریزی داشتیم که تا امروز بیش از ۶۵۹ هزار گردشگر از مبادی مختلف وارد این جزیره شده اند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم کاهش زمان معطلی گردشگران در صف های خودرویی در هنگام ورود به جزیره را یکی از نقاط قوت برنامه ریزی های صورت گرفته طی ماه های گذشته دانست.

وی خاطرنشان کرد: امروز اکثر روستاهای جزیره قشم، میزبان گردشگران نوروزی هستند که این موضوع موجب تقویت اقتصاد محلی و معرفی بهتر ظرفیت ها و جاذبه های قشم می شود.

فتح الهی در پایان گفت: باید نقاط ضعف خدمات رسانی به گردشگران شناسایی شده و براساس اولویت ها، با همکاری بقیه دستگاه ها و نهادها برای رفع آنها اقدام کرد.

*هدایت خوب اقدامات ستاد سفر قشم، عامل افزایش رضایت گردشگران

براساس این گزارش شیخ سید احمد یوازی، امام جمعه شهر لافت نیز در این جلسه گفت: عملکرد جهادی سرپرست منطقه آزاد قشم و هدایت خوب اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، رضایتمندی گردشگران نوروزی را به همراه داشته است.

رییس شورای شهر لافت ادامه داد: شهرداری و شورای شهر لافت به عنوان نیروهای خدمتگزار مردم در کنار سازمان منطقه آزاد قشم ایستاده اند و برای افزایش کیفیت خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه کمپ پارک لافت، به عنوان یکی از اقدامات عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، موجبات نشاط مردم و رضایت گردشگران را فراهم کرده است.

همچنین عبدالغفور رییسی، عضو شورای شهر لافت در این جلسه گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری خوبی میان بخش های مختلف و سازمان منطقه آزاد قشم شکل گرفت که موجب هماهنگی بیشتر و افزایش کیفیت خدمات به گردشگران شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی فتح ادامه داد: سفر خوب و ایمن گردشگران و مدیریت ترافیک تردد خودروها و کاهش زمان معطلی در صف های ورودی و خروجی جزیره یکی از نقاط قوت برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد اجرایی خدمات سفر قشم طی ماه های گذشته است.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1616505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =