تغییرات مربوط به ارقام درآمدها و هزینه‌های استان چهارمحال و بختیاری در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مثبت بوده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های مستمر و اثربخش استاندار، مجمع نمایندگان و مسئولان این سازمان، تغییرات مربوط به ارقام درآمدها و هزینه‌های استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بسیار قابل توجه و مثبت و در راستای شرایط اقتصادی استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی شهریارپور روز پنجشنبه درجمع  خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تغییرات ایجاد شده، به‌دنبال ابلاغ رسمی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به سازمان برنامه و بودجه کشور و با توجه به ظرفیت‌ها و نقاط قوت این قانون، به‌خصوص در زمینه توجه به نقاط کمترتوسعه یافته و نیز ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از این نقاط انجام شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و هم‌ افزای انجام شده از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری، مجمع نمایندگان و مجموعه همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان افزود: تغییرات مربوط به ارقام منابع و مصارف استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ دارای نکات مهم و کلیدی در خصوص درآمدهاو هزینه‌ها است.

شهریارپور تصریح کرد: پیش‌بینی درآمدهای عمومی استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ از رشد قابل توجهی برابر ۱۷۵ درصد برخوردار  شده بود که متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی استان نبود.

وی یادآور شد: به‌همین منظور مسئولان استان  به محض دریافت لایحه بودجه، پیگیری‌های لازم را از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان امور مالیاتی کشور و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای کاهش میزان مالیات استان در لایحه انجام دادند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نهایت مکاتبه‌های لازم با امضای استاندار و نمایندگان مجلس برای مقامات کشوری مرتبط در دستور کار قرار گرفت که این تلاش‌ها به نتیجه رسید و میزان درآمدهای مالیاتی استان در قانون بودجه تعدیل شده است که ارقام نهایی آن به‌زودی اعلام می‌شود.

شهریارپور گفت: در ارتباط با اعتبارات طرح‌های ملی و استانی ویژه و همچنین اعتبارات استانی موضوع اعتبارات جدول شماره ۱۰ پس از پیگیری‌های مستمر، تغییرات قابل‌توجهی در اعتبارات استان ایجاد شده است که اطلاعات تکمیلی آن پس از انتشار جداول بودجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =