کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۱۰ درصد در خوزستان هدف‌گذاری شد

ایرنا نوشت:صادق خلیلیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:توسعه استان در چارچوب مصوبات سفر استانی هیات دولت به خوزستان ، و تسهیل کارها در ابعاد مختلف از جمله توسعه و عمران شهرها و روستاها و ایجاد اشتغال برای کاهش نرخ بیکاری در اولویت کارهای امسال قرار دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها و رونق اقتصادی در آبادان و خرمشهر برای دولت مهم بوده و در اولویت قرار دارد.

خلیلیان گفت: در سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سعی بر این است تا اقدامات اشتغالزایی به ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان برپایه دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال آفرینی و در عین حال تولید را افزایش و برای استان ایجاد ثروت کنیم.

وی به توجه خاص هیات دولت و شخص رییس جمهور به خوزستان با توجه به سفرهای متعدد مسوولان عالی رتبه کشور به این استان اشاره کرد و افزود:از اعتبارات توزیع شده پارسال در سطح کشور،۲۵ درصد به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد.

استاندار خوزستان گفت:بر اساس مصوبات سفر استانی هیات دولت به خوزستان، توانستیم سهم بالایی از اعتبارات به این استان اختصاص پیدا کند.

استاندار خوزستان، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد را در سفر به منطقه آزاد اروند همراهی می‌کند.

معاون اقتصادی رییس جمهور صبح پنجشنبه از شهرک صنعتی آبادان و شرکت کشتی‌سازی آمسکو در خرمشهر دیدن کرد و وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرک را مورد بررسی قرار داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =