۰ نفر
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
برنامه‌های شبکه نسیم در ماه رمضان

 پس از تعطیلات نوروزی و در آستانه آغاز ماه رمضان کنداکتور شبکه «نسیم» تغییر خواهد کرد و برنامه‌های «بی انتها»، «مسابقه هوش برتر»‏، «انیمیشن جوانمردان» و «جنگ دوست داشتنی» به جدول پخش اضافه می شوند و «دورهمی»، «تهمتن» و «چهل تیکه» به پخش خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از تعطیلات نوروزی و در آستانه آغاز ماه رمضان کنداکتور شبکه «نسیم» متناسب با این ماه از یکشنبه ۱۴ فروردین تغییر خواهد کرد و بر این اساس سری جدید برنامه‌های «بی انتها»، «مسابقه هوش برتر» و «انیمیشن جوانمردان» به پخش می‌رسد، برنامه‌های «دورهمی»، «تهمتن» و «چهل تیکه» به پخش خود در رمضان ادامه خواهند داد و برنامه جدید، «جنگ دوست داشتنی» به جدول پخش شبکه اضافه می‌شود.

ویژه برنامه «بی انتها» برای لحظات افطار و سحر تدارک دیده شده است و با روایت حامد عسکری ساعت ۱۹ و در آستانه اذان‌ مغرب پخش خواهد شد. فصل جدید مسابقه «هوش برتر» نیز با اجرای آریا طاهری هر شب ساعت ۲۰ به آنتن این شبکه می‌آید.

برنامه «جنگ دوست داشتنی» هم با میزبانی اصغر نقی زاده هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. سری جدید «دورهمی» که از ۲۸ اسفند به آنتن بازگشته، پخش خود را در ماه رمضان ادامه خواهد داد. این برنامه از چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

مسابقه «تهمتن» با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی ادامه خواهد داشت و از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. 

انیمیشن «جوانمردان» نیز هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

۲۵۹۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =