رفع مشکلات جاده ای لرستان نیازمند اعتبارات ویژه ملی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر تخصیص اعتبارات ویژه ملی جهت رفع مشکلات راههای استان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه با اعتبارات قطره چکانی مشکل محورهای مواصلاتی لرستان حل نخواهد شد، گفت: مدتی است حوادثی در محورهای مواصلاتی استان ما رخ می‌دهد که حوادثی ناگوار و دلخراش همراه با غم و اندوه هستند، سبب مصیبت زده شدن خانواده‌های متعددی می‌شود .

وی افزود: تصادفات جاده ای در چندین مورد منجر به آتش سوزی و قربانی سرنشینان آنها شده، در این حادثه اخیر هشت نفر به همین شکل کشته شدند.

شاهرخی ادامه داد: برای این عزیزان از خداوند متعال آمرزش و برای خانواده‌های آنها صبر و شکیبایی را درخواست می‌کنم، 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نکته اینجاست که صرفه نظر از خطای انسانی در این گونه حوادث، آتش سوزی برخی از خودروهای سواری نیازمند بررسی دقیق و رفع نقص احتمالی و اعمال قانون در مورد سازندگان چنین خودروهایی است اظهار داشت:  بررسی آن بر عهده وزیر صنعت و معدن و تجارت و بررسی حقوقی و قضائی آن بر عهده دادگستری استان و در سطح کلان قوه قضائیه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: راه های مواصلاتی استان در همه محورهای روستایی و شهری از یک عقب ماندگی فزاینده برخوردار است که لازم است مسئولان استانی و کشوری با استفاده از اعتبارات ملی و استانی پیگیری‌های لازم را به عمل آورند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: در این زمینه وزارت راه و شهرسازی توجه خاصی به لرستان داشته باشد، استان ما استانی کوهستانی است و طبیعتاً نیازمند بهره مندی از اعتبارات ملی و استانی است، اعتبارات قطره چکانی که به استان اختصاص داده می‌شود نمی‌تواند این مشکلات را بر طرف کند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1617610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =