۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۶

گروه فرهنگی هنری نارنج و ترنج سری دوم کتابهای شعر مصور خود را به همراه نمایش رادیویی آن روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کتابهای شعر مصور شامل ۵ کتاب «فیفیلی و مار زرد»، «زنبور و گل شیپوری و پدرام»، «جوجه‌تیغی و دانه‌ها»، «پیله و پروانه» و «کانگی تپل» ‌همراه لوح‌های فشرده حاوی نمایش رادیویی آن‌ها از سوی موسسه فرهنگی هنری نغمه ارم روانه بازار نشر ‌شد.

بهره‌گیری از راهنمایی‌های کار‌شناسان و مربیان کودک، ویژگی خواندن در نورکم (اتاق خواب) و اعراب گذاری واژگان از ویژگی‌های این کتاب‌هاست که به ‌قلم پیمان پورشکیبایی با تصویرگری طراحان جوان گروه فرهنگی هنری نارنج و ترنج برای گروه سنی «الف» و «ب» منتشر شده است.

لوح‌های فشرده همراه این کتاب‌ها که حاوی نمایش رادیویی آثار منتشره بوده، با بهره‌گیری از موسیقی ایرانی (تار و سه‌تار) و با نگاهی به‌ انگار‌ه‌های کهن و فرهنگ ایران زمین سعی در آشنایی کودکان با موسیقی ایران دارد. علاقمندان برای دریافت این کتاب‌ها می‌توانند به‌ نشانی تهران، خیابان شریعتی، بعد از سه‌راه طالقانی، کوچه امیرنظام گروسی، پلاک ۴، واحد ۲۶ مراجعه کنند.

هموطنان تهرانی البته برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

۲۹۱/۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    با توجه به موسيقي وافكت هاي زيبا دخترم اين كار را بسيار دوست دارد وآن را از بر ميخواند در ماشين هم اورا سرگرم كرده است ممنون