واگذاری ۴.۵ هکتار زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال وبختیاری

واگذاری ۴.۵ هکتار زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ۴۶ شرکت دانش‌بنیان استان ۲۸ واحد آن در حوزه صنعت فعال است، گفت: تلاش می‌شود در سال جاری بتوان از ظرفیت و توان شرکت‌های بیشتری در حوزه صنعت بهره‌گیری شود.

رستمی به مشوق‌های پیش‌بینی شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت نیز اشاره کرد و گفت: واگذاری زمین به شرکت‌ها با تخفیف ۳۰ درصد انجام می گیرد و برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت نیز تخفیف‌هایی برای شرکت‌ها پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در تولید ۵۰ محصول صنعتی در کشور دارای شرایط منحصربه فردی است، افزود: این محصولات که از جمله آن می‌توان به فولاد، اکسید روی، خوراک آبزیان و چادر مشکی اشاره کرد این ظرفیت‌ وجود دارد که با به کارگیری تکنولوژی، دانش و تحقیقات علمی بتوان تولید را افزایش داد و اشتغال بیشتری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستان سازمان صمت و هم خانواده های صنعت،معدن و تجارت در سالجاری خدمات حمایتی ویژه ای برای دانش بنیان ها خواهند داشت که زمین مهمترین آن است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری هم گفت: ۴.۵ هکتار زمین در فاز ۳ شهرک صنعتی شماره یک شهرکرد به پارک علم و فناوری برای واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان استان اختصاص داده شد.

حمیدرضا فلاح افزود: امسال همچنین ۱۵ سوله به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده می‌شود.
وی، احداث شهرک تخصصی فناوری و دانش‌بنیان استان را از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال جدید عنوان کرد و گفت: این برنامه در سفر آتی هیات دولت به استان در اولویت برنامه‌ها قرار می‌گیرد تا با اختصاص اعتبار مناسب بتوان آن را عملیاتی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =