واکنش سرمربی پیکان به اعتراض هواداران استقلال: نشانه‌گیری‌شان خوب نبود چون از بغل ما رد شد!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل آماده‌ترین و بهترین تیم ایران قرار گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: اول حسینی: بازی با کیفیتی بود. مقابل آماده‌ترین و بهترین تیم ایران قرار گرفتیم. با حضور تماشاگران جو خوبی حاکم و شور و هیجانی به بازی داده بود. در نیمه اول و زمانی که حریف 11 نفره بود دو، سه موقعیت فوق‌العاده بدست آوردیم و کمترین موقعیت را به حریف دادیم.

وی افزود: پس از اخراج بازیکن استقلال، پرسینگ شدیدی که بازیکنان این تیم در آزادی انجام می‌دادند نتوانستند ادامه بدهند و از عقب بازی کردند. خیلی موقعیت ایجاد کردیم که متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. ممکن بود استقلال با وجود 10 نفره شدن به ما ضربه می‌زد و بازیکنان ما باید قدر موقعیت‌ها را بدانند. ما این مشکل را از اول فصل داشتیم ولی جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم که مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی آبرومندانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با اعتراضش به داور تصریح کرد: در 10،15 دقیقه اول بازی اعتراض کردم. در صحنه‌هایی که داور خطا گرفت یا نگرفت، درست نبود. پس از گرفتن کارت زرد ترسیدم اعتراض کنم چون اگر اعتراض می‌کردم اخراج می‌شدم. داور جوان و سالمی بود و امیدوارم این دیدار تجربه خوبی برایش شده باشد.

حسینی در مورد اتفاقات آخر بازی و واکنش هواداران استقلال به اعضای تیم پیکان گفت: ایرادی ندارد. تماشاگران مزه فوتبال هستند و شور و حالی به ورزشگاه دادند و پس از دو سال حس خوبی گرفتیم. اگر چند شی پرتاب کردند ایرادی ندارد ولی نشانه‌گیری‌شان خوب نبود چون از بغل ما رد شد!

وی در مورد اینکه در سومین بازی این فصل تیمش با استقلال به تساوی دست یافت، یادآور شد: وقتی تیم جوانی دارید بالاخره پیشرفت می‌کنند. مشکل ما نیم فصل بود و یکی دو بازیکن خوب از دست دادیم. بازیکنی که 4 گل زده و 3 پاس گل داده بود، از دست دادیم. این موضوع ضربه بدی به ما زد که بازیکن خوب‌مان را به رقیب‌مان دادیم. حتی ممکن بود در مربیگری خودم تأثیر می‌گذاشت چون مهره نداشتیم جایگزین کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اخراج مدافع برزیلی استقلال و تأثیر آن در روند بازی گفت: صد در صد این اخراج تأثیرگذار بود. استقلال در آزادی طوری پرس می‌کند که نمی‌توان از عقب بازی کرد. با این حال، وقتی تیم خوب استقلال 11 نفره بود خوب بازی می‌کردیم ولی به روش دیگر. در مورد اخراج بازیکن حریف باید فیلم بازی را ببینیم که درست بوده است یا نه.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب پدیده سپاهان

پیام ستاره پرسپولیس برای اسکوچیچ

استقلال ۱۰ نفره هم بدون باخت ماند

253251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1618920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    با توجه به اینکه ما را متوقف کرد ولی خیلی خوب و فوتبالی مصاحبه کردند امیدوارم بازی بعدی شاهد فوتبال پاک و جون داری از پیکان باشیم