۴ نفر
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
استوری عجیب عامل حذف پرسپولیس/عکس

بازیکن پر اشتباه پرسپولیس درخواست عجیبی را از هواداران تیمش داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحدت هنانوف در بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم از جمله بازیکنانی بود که عملکردی پرانتقاد از خود به نمایش گذاشت.

فشارها بر این بازیکن به حدی بود که او مجبور به انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش شد. وحدت در این پیام ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس از آنها خواست هر چه دوست دارند به او بگویند!

استوری عجیب عامل حذف پرسپولیس/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    22 1
    آخیییی تو تنها مقصر باخت دیروز نبودی کلا ساختار تیم از همه مهمتر سرمربی تیم مقصر بودند . در وهله اول من مقصر بازیهای بد تیم رو گل محمدی میدونم گل محمدی با ارنج های اشتباه ، استفاده از بازیکنان در پستهای غیر تخصصی ، تعویضهای به شدت اشتباه و تاثیرگذار در نتایج منفی و هم چنین کنار گذاشتن سید جلال در چند بازی اخیرتیم رو به قهقرا برده . کاش فقط یک بار از هوادارا عذرخواهی می کرد و باختهای تیم رو گردن اینو اون نمی انداخت .
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    13 3
    حنانوف عشق مایی!
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    5 4
    اقای وحدف هنانف دوست عزیز بزرگوار. چرا این قدر بد بازی کردی در صورت که در تیم سابقت خوب بازی می کردی چرا شما این طوری هستید همه اون در پرسپولیس بزرگ هستن بخواطر این که عاشق این تیم هستن به خواطر پول نیامدن. شما گول چی خوردی حالا دو ماه پرسپولیس در حقوقت کم کاری کنه می ری شکایت می کنی پدر این تیم در می اوری تو رو خدا نکنه زشته. ممنون