راه اندازی پویش به عشق امام علی(ع) درچهارمحال وبختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان پویش به عشق امام علی(ع) در راستای جذب حامی مالی برای ایتام و فرزندان محسنین راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حمید محمدی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: حمایت از فرزندان خانواده‌های مددجو در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود.

وی افزود: ایتام همانگونه که مشخص است، فاقد پدر و یا هم پدر و هم مادر هستند اما فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده به علت بیماری، کهولت سن و غیره توانایی پرداخت هزینه‌های فرزندان خود را ندارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در ادامه تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بیش از ۵۱۰۰ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت ماهیانه(مبلغ دلخواه از ۱۰ هزار تومان به بالا) سهمی در رشد و بالندگی فرزندان نیازمند داشته باشند.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =