دوستان کیهانی! ما نابینا ، لطفا شما نشانمان دهید

نواندیش نوشت : این شما بودید که می گفتید همه مشکلات کشور در دولت روحانی خلاصه می شود و کلید طلایی حل همه مشکلات در دست شما است، حالا چه شده که بعد از ۹ ماه شاهد هیچ گشایش خاصی نیستیم؟!

روزنامه کیهان روز گذشته مطلبی با این عنوان منتشر کرد که مگر نمی‌بینید رئیسی چقدر کار کرده؟!

کیهان با حمله به منتقدان دولت سیزدهم در این مطلب نوشت که جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مسئله، به‌جای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است.

این در حالی است که رئیسی از ابتدای آغاز به کار بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالا زده و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک‌به‌یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمده است.

دوستان کیهانی! ما نابینا ، لطفا شما نشانمان دهید

بیشتر بخوانید:

حالا ما به نیابت از مردم و همه آنهایی که به قول کیهان نابینا هستند می گوییم که خیر ما نمی بینیم، آنچه ما می بینیم متاسفانه تورم روز افزون و عدم گشایش ملموس در وضعیت زندگی مردم است، البته که ما از اول هم راه حل این مشکلات را می دانستیم و از دولت محترم رئیسی انتظار حل آن نداشتیم اما این شما بودید که می گفتید همه مشکلات کشور در دولت روحانی خلاصه می شود و کلید طلایی حل همه مشکلات در دست شما است، حالا چه شده که بعد از ۹ ماه شاهد هیچ گشایش خاصی نیستیم؟!

شاید هم گشایش ایجاد شده و به قول دوستان کیهانی ما نابینا هستیم، پس اگر چنین است از مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان درخواست می کنیم در شماره جدید روزنامه خود لیستی از وعده های دولت سیزدهم که محقق شده یا اصلا محقق هم نه در شرف انجام است برای ما ارائه کنند، ما که نمی بینیم امیدواریم شما نشانمان دهید!

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =