اهتزاز بلندترین پرچم ملی استان هرمزگان در قشم

مرتفع ترین پرچم ملی استان هرمزگان در قشم و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس به عنوان شاهدی بر اقتدار ماندگار و قدرت پایدار نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، آیین برپایی پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به همراه حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، شهردار، رییس و اعضای شورای شهر قشم، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران شهرستان و سازمان عصر امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، برگزار شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به توانمندی نیروهای نظامی در حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز بیان داشت: اهتزاز این پرچم در قشم و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس، نمادی از اقتدار ماندگار و قدرت پایدار نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی را در ارتفاعی به اهتزاز درآوردیم که از هر نقطه خلیج فارس قابل مشاهده باشد و بلندترین پرچمی است که تا به امروز در استان هرمزگان نصب شده است.

فتح الهی ادامه داد: در فاز بعدی قصد داریم در جزیره هنگام نیز با برافراشتن پرچمی مشابه، اقتدار جمهوری اسلامی را در تنگه هرمز و خلیج فارس، بیش از پیش به نمایش درآوریم.

گفتنی است، این پرچم در ابعاد ۲۰ در ۱۰ به ارتفاع ۷۰ متر، بلندترین پرچم به اهتزاز در آمده در استان هرمزگان است که دارای پایه گالوانیزه بوده و مساحت و عمق فوندانسیون آن ۶ در ۶ متر می باشد و در یکی از بلندترین نقاط شهر قشم به اهتزاز در آمده است.

اهتزاز بلندترین پرچم ملی استان هرمزگان در قشم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =