اتفاق عجیب در صحنه گلزنی آرمان رمضانی مقابل نساجی/عکس

حواشی مربوط به گل مردودشده آرمان رمضانی کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی‌که کماکان اختلافات بین کارشناسان داوری و ارکان باشگاه استقلال در خصوص صحنه‌ برخورد رمضانی با جانملکی مدافع نساجی ادامه دارد، تصاویر مربوط به این صحنه سوژه جدیدی را نشان می‌دهد.
مرتضی منصوری، مدافع راست نساجی که در طول بازی کار سختی برای مهار حسین‌زاده و سلمانی در جناح چپ استقلال داشت، ثانیه‌هایی پس از اعلام خطا از سوی داور، کاملا بی‌خیال نسبت به حواشی، اعتراضات و جنجال‌های درون زمین، شروع به خوردن موزی کرد که در کنار دروازه بود. تصویر شکارشده از سوی امیرحسین خیرخواه نشان می‌دهد در لحظاتی که حقیقی روی زمین غلط می‌زد و منتظر ورود کادر پزشکی به درون زمین بود، منصوری با آرامش خاصی موزی که علیرضا در کنار تیرک قرار داده بود را می‌خورد تا برای ثانیه‌هایی، از فشار بازی خارج شده و برای ادامه بازی انرژی لازم را داشته باشد.

اتفاق عجیب در صحنه گلزنی آرمان رمضانی مقابل نساجی/عکس

بیشتر بخوانید:

رونمایی از اولین بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال

بهت اولیور کان از حذف بایرن‌مونیخ/عکس

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فران IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    7 7
    چه فایده گل سالم استقلال مردود اعلام شد.حالا شما بیایید و هی بگویید خطا .اینطور هست که هیچوقت در سطح بالا فوتبالمان نتیجه نمیگیرد.نساجی هم خوب تکلیفش مشخص هست با ضد فوتبال مثلا استقلال را برد .البته که جلو آلومینیوم یک بازنده خواهد بود.اما این تیمها که به نیمه نهایی رسیدند در صورت قهرمانی در جام حذفی در آسیا چه خواهند گفت؟