مهاجری خطاب به رئیسی : این سخن تان دقیقا ضد امنیت ملی است

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: استفاده از این واژگان آن هم توسط رییس شورای عالی امنیت ملی  دقیقا ضد امنیت ملی است ؛ زیرا به نحوی توصیه به لزوم پیاده کردن خیل عظیمی از نیروهای اجرایی و مومن  از قطار انقلاب تلقی می شود!

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی و اصولگرا در کانال تلگرامی خود با تیتر «آقای رئیسی! ، "سببان وضع موجود" درهم است یا سواکردنی؟»، نوشت:

ملاحظاتی بر استفاده رییس جمهور محترم از واژه "مسببین وضع موجود" :

مسببان وضع موجود در قوت های جمهوری اسلامی هم شریک اند ، یا فقط در ضعف ها سهم دارند ؟ آیا مخاطب ایشان، مسببان وضع موجود در کلیه ارکان نظام است یا فقط قوه فخیمه مجریه ؟ ایا می شود کلیت یک سیستم را موفق بدانیم اما اجزایش را نه ؟!

پاسخ محمد مهاجری به حملات مشاور قالیباف و روزنامه کیهان به وی به خاطر طرح برجامی مجلس

بیشتر بخوانید:

استفاده از این واژگان آن هم توسط رییس شورای عالی امنیت ملی دقیقا ضد امنیت ملی است ؛ زیرا به نحوی توصیه به لزوم پیاده کردن خیل عظیمی از نیروهای اجرایی و مومن از قطار انقلاب تلقی می شود!


استفاده کنندگان این واژه باید تناقض حرفشان با رویکرد مقام معظم رهبری را هم توضیح دهند . ایشان بارها موفقیت نظام در تحقق اهداف انقلاب را تا این مقطع یاداوری کرده اند . نمونه اش سخنرانی روز سه شنبه در جمع مسئولان نظام .


شاخص اصلی برای یافتن مسببان وضع موجود واقعا چیست؟ این سوالی است که استفاده کنندگان از این واژه باید به آن پاسخ دهند ، البته هرچه زودتر بهتر .

به امید موفقیت مسببان وضع موجود آینده!

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =