چراغ سبز شجاع به پرسپولیس؛لژیونر مغضوب بر می‌گردد؟

خبرورزشی نوشت: مدافع ملی پوش در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

بدون شک یکی از جنجالی ترین ترنسفرهای سال های اخیر فوتبال ایران جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر و باشگاه الریان بود. شجاع که در پرسپولیس بسیار محبوب بود بعد از رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با رسول پناه و در اعتراض به بالا نبردن مبلغ قراردادش ساز جدایی کوک کرد و از پرسپولیس جدا شد.

بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس ورق برگشت و خیلی از هواداران این تیم از رفتن مهره تاثیر گذار تیمشان و البته نحوه جدایی اش ناراحت و عصبانی شدند آن ها هرچند رسول پناه را مقصر اصلی جدایی شجاع می دانند ولی اصلا از مدافع مازنی تیمشان انتظار نداشتند پرسپولیس را ترک کند. شجاع که بازیکن فیکس تیم ملی و یکی از مهره های مورد علاقه دراگان اسکوچیچ به حساب می آید، در دو فصل اخیر بازی های خوبی در الریان انجام داد و مهره فیکس تیمش بود.

با این حال مصدومیت و عمل جراحی که خلیل زاده طی روزهای گذشته انجام داد، باعث شد تا تمدید قرارداد و ادامه حضور این بازیکن در فوتبال قطر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. طبق اعلام روزنامه الوطن قرارداد شجاع خلیل زاده با الریان دو فصل بود و ماموریت این بازیکن در الریان به پایان رسید.

این روزنامه قطری پیش بینی کرد که قرارداد شجاع با الریان تمدید نشود و اعلام کرد که کار این بازیکن به پایان رسیده است. شجاع خلیل زاده به خاطر آسیب‌دیدگی‌ای که داشت جراحی کرد و به تازگی از بیمارستان ترخیص شد و هم اکنون دوران نقاهت خودش را پشت سر می گذارد.

بعد از اعلام جدایی شجاع از الریان توسط این رسانه قطری ، خیلی ها عنوان کردند که این بازیکن ملی پوش فصل آینده به پرسپولیس باز خواهد گشت. پیگیری های ما نشان می دهد که خود شجاع هم علاقه دارد دوباره به پرسپولیس برگردد و پیراهن این تیم را برتن کند.

در این باره شنیدیم مدافع شمالی تیم ملی به چند تن از دوستان نزدیکش هم اعلام کرده در صورت فراهم شدن شرایط علاقه دارد تا دوباره به پرسپولیس بازگردد. شجاع حتی طی روزهای گذشته عکس پروفایل واتس آپ و صفحه اینستاگرام خود را هم تغییر داد و عکسش با پیراهن پرسپولیس را بارگزاری کرد. نکته جالب در این خصوص اما به هواداران پرسپولیس برمی گردد.

آن ها که بعد از جدایی شجاع از پرسپولیس به شدت علیه این بازیکن موضع گرفته بودند و نسبت به او انتقاد می کردند، حالا و بعد از شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس، از او خواستند تا برای فصل بعد با تیم محبوبشان قرارداد ببندد. با توجه به ضعف شدید پرسپولیس در خط دفاعی که امسال بلای جان این تیم شده، بازگشت شجاع می تواند خیلی به پرسپولیس کمک کند.

همچنین رابطه خلیل زاده و گل محمدی بسیار خوب است و قطعا یحیی هم از بازگشت این ستاره استقبال خواهد کرد. قرارداد شجاع با الریان حدود ۲ ماه دیگر به پایان می رسد و این بازیکن می تواند بدون مشکل برای آینده فوتبالی خود تصمیم گیری کند. خلیل زاده بعد از جدایی از پرسپولیس، تقریبا در همه مصاحبه هایی که در این مدت انجام داد، به این نکته اشاره کرده بود که یک روزی به پرسپولیس بازخواهد گشت و در ایران فقط برای این تیم بازی می کند.

به نظر می رسد هم شجاع و هم پرسپولیس علاقه مند به همکاری مجدد هستند و اگر مشکلی پیش نیاید، هواداران پرسپولیس می توانند مدافع فیکس تیم ملی را در فصل بعد در تیمشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =