۲ نفر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
واکنش منوچهر هادی به هتریک مهدی طارمی

منوچهر هادی با انتشار عکسی از مهدی طارمی، هتریک در بازی دیشب را به او تبریک گفت و نوشت چه‌قدر محترمانه پاسخ منتقدان را دادی.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرت مهدی طارمی به جایی رسیده است که حتی اگر تماشاگر فوتبال هم نباشید، احتمالا می‌شناسیدش. بازیکنی که مجری شبکه امید، در روزهای نخست فروردین که تیم ملی مشغول بازی بود، کنایه‌های تندوتیزی به او زد و مهاجمی معرفی‌اش کرد که تماشاگران را دِق می‌دهد.

مجری و عوامل ساخت برنامه مذکور با پخش تصویری از آن‌چه فرصت‌سوزی مهدی طارمی خواندند، زمانی که در الغرافه قطر بازی می‌کرد، مهاجم تیم ملی را به نقد کشیدند و مجری برنامه در مورد او گفت: «واقعا مهدی طارمی با از دست دادن این موقعیت نه‌تنها وجهه خودش بلکه وجهه همه ما ایرانی‌ها را خراب کرد!»

او در ادامه خطاب به طارمی گفت چرا این توپ را گل نکردی؟! و سپس خواست تا ویدئو را مرور کنند و به گفته او بیش‌تر به عمق فاجعه پی ببرند. بعد از پخش مجدد صحنه مذکور، مجری با درآوردن ادای گزارشگر عرب‌زبان گفت: «گزارشگر دارد کف و خون قاطی می‌کند یعنی تو صدای این بابا (گزارشگر) را هم درآوردی! البته آرام باش، ریلکس باش، ما عادت داریم، چه زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد، چه زمانی که در تیم ملی خودمان چند سال پیش بازی می‌کرد، عادت داریم که مهدی طارمی از صد موقعیت ۹۹ تا را به در و دیوار بزند».

اما مهدی طارمی در بازیِ 28 فروردینِ پورتو مقابل پورتیموننزه سه توپ را وارد دروازه و به اصطلاح هتریک کرد، او در یکی از خوشحالی‌های بعد از گلش انگشت اشاره‌اش را به نشانه سکوت روی بینی خود گذاشت و خطاب به منتقدانش نشان داد.

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به این موضوع پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «باریکلا بهت داداش. چه‌قدر محترمانه پاسخ منتقدانت را دادی. با سه تا گل و آقای گلی تا این لحظه. به امید درخشش تو ستاره بوشهری ایران در جام‌جهانی. »

واکنش منوچهر هادی به هتریک مهدی طارمی

۲۵۹۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1622525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =