سیدضیاء هاشمی رئیس اتحادیه تهیه‌کنندگان پیرو شکایت خانه سینمای ایران 10 مردادماه به دادگاه می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد توحیدی رئیس هیئت مدیره خانه سینما پیش از این اعلام کرده بود به دلیل اتهامی که هاشمی به خانه سینما وارد کرده و آنان را متهم به پول‌شویی و مرتبط با جریانی خاص دانسته بود از او شکایت خواهند کرد.

در پی این شکایت احضاریه دادگاه تحویل سیدضیاء هاشمی شده و او دهم مرداد در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره خانه سینما چندی پیش در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به نامه سیدضیا هاشمی پس از جشن منتقدان سینمای ایران که در آن خانه سینما را به دریافت وجوهی از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور متهم کرده بود، تصریح کرد: «ما تاکنون در مقابل صحبت‌های آقای هاشمی سکوت کردیم، چرا که ایشان در سال‌های گذشته مدیرعامل خانه سینما بودند و ما به احترام همکاری و دینی که ایشان به گردن خانه سینما داشتند، سعی کردیم که سکوت کنیم. اما متاسفانه آقای هاشمی در چند روز گذشته بازهم اتهام سخیف و ناروای خود را به خانه سینما تکرار کردند. من با صراحت اعلام می‌کنم که ما به دلیل همین اظهارات، از ایشان به دستگاه قضایی شکایت کرده‌ایم و ایشان باید در دادگاه ادعای خود را اثبات کنند. به نظرم بهتر است آقای هاشمی برای پرداخت جریمه‌شان از الان، حداقل چهار هزار تومان کنار بگذارند.»

پیش از این فرج‌الله سلحشور به دلیل توهین به خانه سینما از سوی دادگاه به پرداخت چهار هزار تومان محکوم شده بود.

هاشمی ساعاتی بعد از انتشار این گفت‌و‌گوی توحیدی به اظهارات او چنین پاسخ داد: «آقای فرهاد توحیدی، چهار هزار تومان را، چهار میلیون تومان در پاکت گذاشتم و برایت فرستادم تا کاربن و خودکار بخری برای نیازهایت. ممنون از شکایت‌تان، با افتخار به دادگاه خواهم آمد. اگر شما درست گفتید من از سینما می‌روم، اگر من درست گفتم... مطمئنم شما باز هم از خانه سینما نخواهید رفت.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =