ارتش نسبت به دوران دفاع مقدس، بسیار مقاوم تر و جوانتر شده است

دفاع مقدس نوشت:سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب، دشمنان و منافقین در تلاش بودند تا ارتش منحل شود تا با این ترفند ضربه سنگینی به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی افزود: به دستور امام خمینی (ره) ارتش تقویت شد و ۲۹ فروردین نیز به نام روز ارتش نامگذاری شد. ما باید به عنوان نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش در کنار همدیگر مقابل تهدیدها و توطئه‌های دشمنان، محکم مقاوت کنیم.

سردار شاهوارپور گفت: امروز ارتش نسبت به دوران دفاع مقدس، بسیار مقاوم تر، با امکانات بیشتر و اقتدار بیشتر با نیروی توانمند و جوانتر در خدمت نظام جمهوری اسلامی است و دشمن اگر بخواهد هر اقدامی در زمین، آسمان و دریا انجام دهد، ارتش محکم و استوار در مقابل آن ایستاده است.

در این رژه که در مقر تیپ ۱۹۲ زرهی ارتش اهواز و با حضور مقامات ارشد نظامی و انتظامی به صورت موتوری برگزار شد، یگان‌های نمونه ارتش و نیروهای مسلح مستقر در خوزستان، بخشی از تجهیزات دفاعی و پشتیبانی خود را با عبور از مقابل جایگاه به نمایش گذاشتند. همچنین گروهی از چتربازان ارتش جمهوری اسلامی، با پرش از بالگرد و فرود در مقابل جایگاه، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =