آبگیری سد چم شیر در آذرماه

فرماندار هندیجان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت:تمامی مسئولین شهرستان زیر ذره بین هستند و هر کدام که دارای برنامه و هدف تعیین شده نباشد بدون تعارف کنار خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از هندیجان عبدالحسن دریائی سرپرست فرمانداری هندیجان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام در دو ماه پذیرش مسئولیت فرمانداری شهرستان هندیجان در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان افزود: ما اینجا هستیم که با تمام توان خود پروژه ها و طرحهای بر زمین مانده را انجام دهیم و تمامی مسئولین شهرستان زیر ذره بین هستند و هر کدام که دارای برنامه و هدف تعیین شده نباشد بدون تعارف کنار خواهیم گذاشت.

سرپرست فرمانداری هندیجان با اشاره به مشکل آب شرب و کشاورزی گفت:متاسفانه در سراسر کشور با تنش آبی روبرو هستیم ولی با پیشنهادات ارائه شد طرح آب شیرین کن بحرکان در دست مطالعه می باشد که به لطف خدا و پیگیری های نماینده مردم در مجلس و استفاده از تمامی ظرفیت های استانی با اجرا شدن این طرح و تعیین سرمایه‌گذار روزانه ۲۵ هزار متر مکعب آب تصفیه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان از آبگیری سد چم شیر در آذرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: طبق تحقیقات کارشناسی و علمی بعمل آمده با آبگیری این سد کشاورزان و دامداران روستاهای شهرستان مشکلات کمتری خواهند داشت.

دریائی در ادامه افزود: پروژه ۳۹۵ هکتاری پرورش میگو خوشبختانه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیش بینی می شود تا یکی دوماه آینده به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به موضوع امنیت شهرستان اشاره نمود و گفت خوشبختانه طبق آمار استانی هندیجان یکی از شهرهای امن استان می باشد

سرپرست فرمانداری هندیجان به موضوع انتخاب شهردار ، و رئیس اداره ارشاد اشاره نمود و بیان داشت:با پیگیری های بعمل آمده و نشست با اعضای شورا داشتیم از انها خواستیم که جهت تسریع در حل مشکلات شهری هر چه زودتر نسبت به انتخاب و معرفی شهردار اقدام نمایند لذا در تلاش هستند گزینه ای مناسب و کاردان انتخاب کنند که پیش بینی می کنیم بزودی شهردار و رییس اداره ارشاد اسلامی معرفی گردد.

دریائی در پایان به نقش اساسی و مهم خبر و خبرنگاری اشاره نمود و گفت از همه مسئولین شهرستان می خواهیم با اصحاب رسانه همکاری داشته باشند و هیچگاه نباید اجازه داد نقد و انتقاد منصفانه جای خود را به تخریب بدهد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =