برگزاری مراسم هفته معلم با برنامه‌های متنوع در قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراسم گرامیداشت هفته معلم با پیش بینی برنامه های متنوع در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نقی سیاهکالی‌مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که با دستور جلسه هماهنگی ستاد استانی نکوداشت یاد و خاطره شهید علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم در استانداری قزوین برگزار شد؛ گفت: مراسم گرامیداشت هفته معلم با پیش بینی برنامه های متنوع در استان قزوین برگزار می‌شود.

سیاهکالی مرادی با گرامیداشت یاد شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری در سه جبهه الحاد، مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و مقابله با گروه‌های التقاطی و متحجرین تلاش کرد و لذا زنده نگه‌داشتن یاد این شهید ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: شناسایی معلمان فعال از دو سال گذشته آغاز شده و با اجرای برنامه شناسایی معلمان دارای جلوه‌های ویژه در زیست‌بوم جدید اقدامات موثری صورت گرفته است.

او ادامه داد: درمرحله ارزیابی تعداد هزار و 56نفر شرکت کردند و در سطح مدرسه ۳۱۳نفر، مرحله منطقه‌ای ۳۱۳‌نفر و مرحله استانی ۲۰۸‌نفر انتخاب شدند.

سیاهکالی مرادی با تشریح برنامه‌های هفته معلم گفت: دعوت از سخنرانان حوزه علمیه قم و حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و استاندار و خانواده معزز شهدا، دلجویی از بیماران خاص، حضور در منزل دو فرهنگی فوت شده از کرونا، نشست خبری، حضور در مراکز آموزشی و تجلیل از معلمان نمونه، از برنامه‌های هفته معلم دراستان است.

در ادامه اسدی دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته خواستار همکاری بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی در تجلیل از معلمان شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =