۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
ملکه عذاب لیورپولی‌ها در آنفیلد!/عکس

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، دیدار امشب این تیم مقابل لیورپول را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعتی دیگر دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار این دو تیم یک دوئل بزرگ در فوتبال اروپا محسوب می‌شود که فارغ از هر مسئله ای همواره از جذابیت بالایی برخوردار بوده است و قطعاً دیدار امشب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

علاوه بر حساسیت‌های معمول، بازی امشب لیورپول و منچستریونایتد به لحاظ وضعیت جدولی دو تیم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لیورپول تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم قرار دارد و برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در بازی امشب است.

در سمت مقابل منچستریونایتد نیز رقابت سنگینی با تاتنهام و آرسنال بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. در واقع شیاطین سرخ برای رسیدن به این هدف مهم خود نیازمند کسب حداکثر امتیازات در بازیهای باقی مانده هستند.

دیدار دو تیم در حالی از ساعتی دیگر آغاز می‌شود که یک مهمان ویژه آن را از نزدیک تماشا خواهد کرد. سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق و اسطوره‌ باشگاه منچستر یونایتد دقایقی پیش به ورزشگاه آنفیلد رسید تا دیدار امشب شیاطین سرخ مقابل قرمزها را از نزدیک نگاه کند.

ملکه عذاب لیورپولی‌ها در آنفیلد!/عکس

بیشتر بخوانید:

درگیری در نیمه‌نهایی جام حذفی

بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خارجی ندارند

برگزاری تمرین استقلال با مهمان/عکس

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =