با هرگونه اخلال در امور اقتصادی خوزستان برخورد می شود

دبیر کمیته ستاد پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان خوزستان، گفت: با هرگونه اخلال در امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان دبیر کمیته ستاد پیگیری و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان خوزستان، گفت: با هرگونه اخلال در امور اقتصادی و سرمایه گذاری استان برخورد می شود.
صادق جعفری چگنی در اولین جلسه این کارگروه در سال جاری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری و روسای قوه قضائیه تاکید بسیاری بر بهبود اموراقتصادی کشور دارند و ما نیز وظیفه داریم در حوزه وظایف خود به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم.
وی ادامه داد: مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی از اولویت های این ستاد است و رسیدگی به دعاوی اقتصادی باید به گونه‌ای انجام شود که در پایان شاهد حمایت از سرمایه‌گذاران، کارگران و کارآفرینان و ایجاد زمینه امن برای سرمایه‌گذاری در استان باشیم.
جعفری چگنی گفت: فقر و بیکاری از عمده دلایل آسیب‌ها و جرائم اجتماعی است و حمایت از سرمایه‌گذاری قطعا به بهبود اشتغال و کاهش آسیب‌ها کمک می‌کند که این امر مستلزم همکاری همه دستگاه ها و نظارت قضایی است.
دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تقدیر از زحمات اعضای این ستاد در سال گذشته و ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، بیان داشت: حل شرکت‌های اقتصادی باید به‌صورت ویژه پیگیری شود و نباید مشکلات یک شرکت به تعطیلی آن و بیکاری کارگران بینجامد.
در ادامه این جلسه به سه پرونده اقتصادی در این شورا رسیدگی شد ومصوباتی به تصویب اعضای شورا رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =