شورای هماهنگی جلسات قرآن هندیجان تشکیل می‌شود

عبدالحسن دریائی‏ سرپرست فرمانداری هندیجان ضمن اعلام حمایت از تشکیل شورای هماهنگی جلسات قرآن در این شهرستان، قول همکاری برای تأمین نیازهای جلسات قرآنی را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از هندیجان ، جلسه تشکیل شورای هماهنگی جلسات قرآن شهرستان هندیجان عصر دوشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ به ریاست عبدالحسن دریائی سرپرست فرمانداری هندیجان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه،جمعی از خادمان قرآنی ماهشهر و مربیان و قاریان قرآن کریم در فرمانداری هندیجان برگزار شد.
عبدالحسن دریائی‏، فرماندار شهرستان هندیجان ضمن اعلام حمایت از تشکیل شورای هماهنگی جلسات قرآن، قول همکاری برای تأمین نیازهای جلسات (وسایل ورزشی، اردوهای انگیزشی، تهیه رحل، قرآن، تخته سفید و برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان قرآن) را داد و مقرر شد که ابتدا مربیان توانمند مساجد شناسایی، سپس کلاس‌های قرآن در مساجد شروع به کار کنند و برنامه‌ریزی برای پیشرفت جامعه قرآنی هندیجان صورت گیرد.
در ادامه حسینی‏، امام جمعه هندیجان بر اهمیت توجه به قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: امیدوارم با تشکیل شورای قرآنی و همکاری خادمین قرآنی بندر ماهشهر در آینده‌ای نزدیک جلسات قرآن مساجد هندیجان فعال شوند.بیان دغدغه فعالان فرهنگی و قرآنی هندیجان برای جذب نوجوانان و جوانان به جلسات قرآن هم بخش دیگری از این جلسه بود.
در پایان این جلسه خادمین شورای قرآنی ماهشهر با بیان تجربیات موفق خود در مساجد ماهشهر اعلام آمادگی کردند تا برای تشکیل این امر جهادی مشارکت داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =