تئاتر پوتین های خاموش در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی پذیرفته شد

تئاتر پوتین های خاموش در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی گام اول در بندر امام خمینی (ره) به دبیری حیدری پذیرفته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین:امین قادری فر کارگردان تئاتر پوتین های خاموش در نشست خبری با خبرنگار خبرآنلاین گفت :تئاتر پوتین های خاموش به نویسندگی علیرضا پارسی و کارگردانی امین قادری فر در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی گام اول در بندر امام خمینی (ره)به دبیری حیدری پذیرفته شد.

وی در خصوص جشنواره گفت:این جشنواره با حضور ۱۲ اثر از سرتاسر استان خوزستان به مدت ۳ روز در این شهر برگزار شد و ضمناً این اثر به مدت ۵ شب در پلاتوی استاد مهر آذین تالار خورشید شهرستان اندیمشک به اجرا عموم پرداخته است.

قادری بیان کرد: سایر عوامل عبارتند از خوانشگران رضا قادری فر و شهرام بازگیر،صحنه خوان زهره قادری فر ،منشی صحنه و طراح پوستر و بروشور نگین افضل مقدم،دستیار کارگردان احسان زبرجد، روابط عمومی کیانا غلام زاده،موسیقی رضا قادری فر،پخش افکت مهرشاد جاهد. بودند

قادری فر در خصوص کارگردانی آثار خود بیان کرد:ما در سال های گذشته ۲ تئاتر فاخر نقش پنهان و گناه پذیرفته شده در بیست و دومین جشنواره ملی تیاتر لاله های سرخ را با ۴۵ شب اجرای عموم در پلاتو مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان دزفول و همچنین نمایش عاشورایی رقص خون در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را در کارنامه اجرایی خود داریم.

امین قادری فر در آخر از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری شهرستان اندیمشک و رییس انجمن نمایش استان خوزستان و سرپرست گروه هنری آفتاب خوزستان و مسئول انجمن نمایش شهرستان اندیمشک تقدیر و تشکر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1624174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =