کارگردان «خاتون» در واکنش به تلف شدن پلنگ قائم‌شهر: ما انسان نیستیم!

تینا پاکروان، کارگردان «خاتون» در استوری اینستاگرامش به تلف شدن پلنگ قائم‌شهر در طول عملیات زنده‌گیری واکنش نشان داد و نوشت «نام ما بی‌دلیل انسان است!»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تینا پاکروان که به تازگی با نگارش فیلمنامه و جلوی دوربین بردن سریال «خاتون» بسیار دیده شده است در استوری اینستاگرامش نسبت به خبر تلف شدن پلنگ سرگردان قائم‌شهر واکنش نشان داد.

او در این مورد چنین نوشت: «چه قدر بی‌تدبیری! همه‌جای دنیا این اتفاق می‌افتد که حیوانات وارد فضای شهری می‌شوند، آن‌ها را بی‌هوش کرده و به طبیعت برمی‌گردانند و نام ما بی‌دلیل انسان است!»

خبری که دیروز صبح، یکشنبه چهارم اردیبهشت منتشر شد در نگاه اول هیجان‌انگیز و جالب به نظر می‌رسید، اهالی شهری از خانه بیرون می‌آیند تا بروند دنبال زندگی‌شان اما چشم‌شان صاف می‌افتد به چشم پلنگی که احتمالا ترسیده و نمی‌داند با این همه موجود دوپا که دورش جمع شده‌اند چه باید کرد. خبر بعدی حکایت از زنده‌گیری پلنگ داشت و دست‌کم برای دوست‌داران محیط زیست کشور خوشحال‌کننده‌ به نظر می‌رسید اما خوشی این خبر چندان دوامی نداشت و تیترها عوض شد: پلنگ سرگردان قائم شهر تلف شد.

کارگردان «خاتون» در واکنش به تلف شدن پلنگ قائم‌شهر: ما انسان نیستیم!

۲۵۹۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =