پایگاه پلیس نوشت: جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح کنترل و بازدید از واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی در این استان خبر داد.

سرهنگ "حجت اله سفید پوست" در تشریح جزئیات خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد کرونای استان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح استان خوزستان ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به همراه عوامل بهداشت، طرح کنترل و بازدید از واحدهای صنفی به مدت یک هفته به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس تعداد یک هزار و۱۰۷ واحد صنفی به صورت محسوس ونامحسوس بازدید و سرکشی به عمل آمد و در همین راستا برای تعداد ۶۹۴ واحد تذکر، ۱۱۱ فقره اخطار، از متصدیان ۱۰۳ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ و تعداد ۴۲ واحد صنفی برابر ضوابط و مقرارات مهر وموم شدند.

سرهنگ سفید پوست در ادامه بیان داشت: کماکان رصد، پایش و نظارت های محسوس و نامحسوس بر صنوف و اماکن عمومی با جدیت وبه صورت ویژه در دستور کار بوده وبا واحدهای متخلف برابر جاری برخورد قانونی خواهد شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =