انجام بیش از ۱۲ هزار بازرسی در برنامه سلامت رمضان

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از انجام ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد یازرسی در قالب اجرای برنامه سلامت رمضان۱۴۰۱ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر بنایی در تشریح فعالیت های مدیریت سلامت محیط و کار در برنامه سلامت رمضان سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: از ۱۴ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه جاری (۲۰ روز اول ماه مبارک رمضان) بیش از ۱۲ هزارو ۸۰۰ مورد بازرسی در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

وی افزود: در پی این بازرسی ها، ۱۳۵ متصدی متخلف در رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ۲۹ مرکز نیز پلمب شد.
دکتر بنایی ادامه داد: طی ۲۰ روز ماه مبارک رمضان ۳۸۴ مورد بازرسی مشترک با سایر ادارات انجام شد، همچنین ۹۳۵ مورد بازرسی از شیرینی فروشی ها در سطح استان صورت گرفت.
وی تعداد نمونه‌برداری از مواد غذایی را ۱۹۸ مورد و بازرسی از محل های تولید زولبیا بامیه استان را ۹۵۵ مورد اعلام کرد و گفت: ۴ هزار و ۷۸۵ مورد بازرسی از محل های تولید آش و حلیم و بیش از ۱۰ هزار و ۲۶۷ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
وی همچنین تعداد بازرسی از مساجد استان را ۱۲۶۰ مورد عنوان کرد و یادآور شد: در این مدت به هفت مورد از شکایات مردمی رسیدگی شده است.
دکتر بنایی خاطرنشان کرد: ۳۲۶۰ مورد سنجش پرتابل سطوح و موادغذایی و یک مورد کنترل طغیان بیماری ها طی ۲۰ روز ماه مبارک رمضان در سطح استان انجام گردید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =