پشت پرده پرسپولیسی نشدن شجاع؛ پای اسکوچیچ در میان بود!

خبرورزشی نوشت: بنابر اعلام رسانه های قطری شجاع خلیل زاده فصل بعد در تیم الاهلی قطر توپ خواهد زد.

طی روزهای اخیر یکی از بازیکنانی که بحث بازگشتشان به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید، شجاع خلیل زاده بود. مدافع ملی پوش فوتبال ایران که قراردادش با الریان به پایان رسیده بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه نشد تا به پایان کارش در الریان نزدیک شود. با وجود اینکه بحث بازگشت خلیل زاده به پرسپولیس جدی بود، از قطر خبر می‌رسد که این بازیکن ملی پوش با باشگاه الاهلی قطر به توافق نهایی رسیده و فصل آینده در کنار کنعانی زادگان بازی خواهد کرد.

به این ترتیب زوج خط دفاعی الاهلی در فصل آینده را دو بازیکن فیکس تیم ملی ایران یعنی خلیل زاده و کنعانی زادگان تشکیل خواهند داد. گفتنی است این موضوع توسط رسانه‌های قطری تایید شد.خیلی‌ها منتظر بازگشت شجاع به پرسپولیس بودند ولی این اتفاق رخ نداد. اما پشت پرده این ماجرا چه بود و خلیل زاده چگونه سر از الاهلی درآورد.

پای اسکوچیچ در میان بود!

شنیده‌ها حاکی از آن است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از خلیل زاده و کنعانی زادگان درخواست کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط ، فصل آینده این دو مدافع در یک تیم و در کنار هم بازی کنند. اتفاقی که از نظر سرمربی تیم ملی به سود هر دو بازیکن و البته خود اسکوچیچ خواهد بود. شجاع و محمد حسین در چند وقت اخیر و بعد از آمدن اسکوچیچ به تیم ملی مهره‌های فیکس دراگان بودند و سرمربی تیم ملی آنقدر به این دو بازیکن اعتماد دارد که از همین حالا فیکس بودنشان را در جام جهانی تضمین شده است.

خلیل زاده و کنعانی زادگان با هم قرار گذاشتند

بعد از این درخواست اسکوچیچ شجاع و کنعانی با هم قرار گذاشتند تا در صورت امکان فصل بعد کنار یکدیگر بازی کنند. هرچند این دو بازیکن نیم نگاهی به بازگشت به پرسپولیس داشتند، اما اولویتشان ادامه حضور در فوتبال قطر بود. با وجود اینکه قرارداد شجاع و الریان رو به پایان است، کنعانی زادگان یک فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد، هرچند این قرارداد برای فصل آینده مشروط است و نیاز به توافق بین طرفین وجود دارد. با این اوصاف باید شاهد ادامه حضور کنعانی زادگان در الاهلی و همبازی شدن دوباره او خلیل زاده در این تیم باشیم.

دوشنبه توافقات نهایی حاصل شد

شجاع که در حال حاضر مصدوم است و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذارد، این روزها با وجود اینکه می‌توانست به ایران بیاید، در قطر باقی ماند تا کارهای مربوط به انتقالش و مذاکرات را انجام دهد. بعد از چند روز مذاکرات فشرده میان شجاع و مدیران الاهلی ، نهایتا دوشنبه توافق نهایی حاصل شد و قرار است طی روزهای آینده خبر رسمی‌این انتقال اعلام شود .

شجاع با یحیی حرف زده بود

بعد از اتمام لیگ ستارگان قطر ، صحبت از بازگشت شجاع به پرسپولیس مطرح شد و حتی این بازیکن صحبت‌هایی با یحیی گل محمدی انجام داد. سرمربی پرسپولیس هم از بازگشت خلیل زاده به این تیم استقبال کرد. شجاع هم به یحیی اعلام کرد در صورتیکه نتواند به حضورش در فوتبال قطر ادامه دهد، به پرسپولیس باز خواهد گشت.

عصبانیت هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس که هنوز از نحوه جدایی شجاع قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش ناراحت هستند، امیدوار بودند این بازیکن با برگشتنش همه چیز را جبران کند و دوباره به همان بازیکن محبوب گذشته تبدیل شود. با این حال انتشار خبر پیوستن شجاع به الاهلی قطر و منتفی شدن حضور این بازیکن در پرسپولیس باعث شد تا عصبانیت هواداران پرسپولیس از این بازیکن چند برابر شود و آن‌ها به شدت علیه شجاع در فضای مجازی موضع بگیرند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =