ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی توسط ملت‌ها اسلامی در روز قدس به جهانیان نشان داده می‌شود

شبستان نوشت: فرهمندپور با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی کشورهای اسلامی است گفت: در این روز که با ابتکار امام خمینی جهانی شده است ماهیت جنایتکار رژیم صهیونیستی برای جهانیان روشن می‌شود.

علی فرهمندپور در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: بعد از حدود ۲ سال تعطیلی مناسبت‌ها، امسال با فروکش کردن کرونا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری در دزفول برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول ضمن دعوت مردم دزفول جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: نگاه تمام جهان به ویژه کشورهای استکباری به حضور مردم در این راهپیمایی است و در واقع آنها میزان حضور کردم را رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود تشکل‌ها و اقشار در راهپیمایی روز قدس به دلیل ۲ سال تعطیلی آن حضور پر شوری داشته باشند و همواره حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است.

فرهمند پور با ابراز خرسندی از اینکه امروزه رژیم صهیونیستی در حال افول است اضافه کرد: قطعاً حضور مردم در راستای توصیه‌های بیانیه گام دوم انقلاب و انسجام اجتماعی بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

وی یکی از اثرات کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان دانست و عنوان کرد: روز قدس نماد این وحدت و نشان دهنده اراده امت اسلامی در مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

فرماندار ویژه دزفول روز قدس را روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران بیان کرد و یاد آور شد: در روز قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و ابتکار امام خمینی ره جهانی شده است، مردم کشورهای اسلامی با شعار مرگ بر اسرائیل ماهیت رژیم کودک‌کش، نژادپرست و جنایتکار اسرائیل را برای جهانیان برملا می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =