رسا نوشت:

حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی از حضور پرشور و با شکوه مردم در روز قدس قدرانی کردند و اظهار داشتند: حضور با صلابت مردم در راهپیمایی روز قدس، پایه های اسرائیل را متزلزل کرده است.

همچنین آیات ابراهیم امینی، سیدهاشم حسینی بوشهری، جواد فاضل لنکرانی، محسن خرازی، و حجج اسلام و المسلمین محمدمهدی هادوی تهرانی، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، علی بنایی و محمدرضا آشتیانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دیگر شخصیت‌هایی بودند که در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم شرکت داشتند.

سران مرتجع کشورهای منطقه بدانند سرنوشت شان بهتر از این نخواهد بود

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید، همگام با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داد. این مرجع تقلید که در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، سخن می گفت از حضور مردم در راهپیمایی این روز قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم ان‌شاءالله این راهپیمایی موجب اضمحلال اسرائیل شود، تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیام های بسیاری دارد و می تواند بسیار حایز اهمیت باشد. یکی از پیام های مهم راهپیمایی باشکوه روز قدس به آمریکایی ها است که بهتر از هرچه سریعتر از منطقه خارج شوند.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: پیام‌ حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای سران مرتجع کشورهای منطقه این است که باید بدانند سرنوشت شان بهتر از این نخواهد بود و سقوط شان همچون اسرائیل حتمی است.

حضور با صلابت و مقتدرانه مردم پایه‌های رژیم صهیونیستی را لرزان کرده است

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگاران، حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را ستود و اظهار داشت: حرکت‌های خروشان و پرشور مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس در تضعیف رژیم صهیونیستی بسیار اثر گذار است و ما امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد تضعیف اسرائیل غاصب هستیم.

وی موج بیداری اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حضور گسترده مردم در صحنه و حمایت آنها از مردم فلسطین باعث شده که امروز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان شکل گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: تحولاتی که در منطقه و کشورهای مختلف از جمله مصر، لیبی، تونس و بحرین و دیگر کشورها به وقع پیوسته و در حال وقوع است پژواک صدای انقلاب اسلامی ملت ایران است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه اصرار و پافشاری در حمایت از فلسطین موجب آزادی قدس شریف می شود، یادآورشد: حضور با صلابت و مقتدرانه مردم پایه‌های رژیم صهیونیستی را لرزان و متزلزل تر از گذشته کرده است.

بیداری اسلامی و اطلاع از نقشه های استکبار دستاورد روز قدس است

آیت‌الله سید‌محمود هاشمی‌شاهرودی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز جمعه در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، در گفت‌وگو با خبرنگاران، امام راحل را پایه گذار این روز مقدس و حرکت مبارک دانست.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یکی از برنامه‌های ارزنده‌ای است که امام خمینی(ره) آن را پایه‌گذاری کردند، تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس که ملت ایران پیشگام و پیشتاز آن بوده اند منشا بیداری‌ اسلامی در جهان اسلام شده است.

‌آیت الله هاشمی‌شاهرودی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تکلیف در راهپیمایی روز قدس را تکلیف شرعی و انسانی دانسته اند، تاکید کرد: این حرکت ها و راهپیمایی‌ها سبب بیداری بیشتر اسلامی در جهان خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر پیام های روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکاتی که راهپیمایی روز قدس داشت این است که مردم مسلمان و ملت‌ها از مظلومیت مردم فلسطین و نقشه‌های استکبار آگاه شدند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =