پیشکسوت فوتبال: فولاد خوزستان برای حضور مقتدر در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود

ایرنا نوشت:مجید باقری نیا روز جمعه اظهارداشت: فولاد به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد صعود کرد که این موضوع بیانگر عملکرد مثبت آنها در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی افزود: بازی کردن در آن شرایط آب و هوایی کار سختی بود ولی بازیکنان فولاد نشان دادند مرد روزهای سخت هستند،

این پیشکسوت فوتبال اظهارداشت: ۲ نماینده کشورمان (تیم های استقلال و پرسپولیس) قبل از مسابقات حذف شدند و تیم سپاهان هم نتوانست به دور بعد صعود کند بنابراین تیم فولاد باعث سربلندی فوتبال ایران شده و باید با دید ملی به آن نگاه کرد.

وی افزود: تیم فولاد به لحاظ فنی در بحث دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشت و تنها ۲ گل دریافت کرد اما در خط تهاجمی عملکرد خیلی خوبی نداشت که این موضوع باعث نگرانی ما در مرحله بعد شد.

باقری نیا بیان کرد: با توجه به اینکه مرحله بعد حذفی بوده و فرصت مجددی برای هیچ تیمی وجود ندارد، امیدوارم آقای نکونام، گرشاسبی و مدیران رده بالای شرکت فولاد نگاه ویژه ای نسبت به جذب بازیکن داشته باشند و با اقتدار در مرحله بعد حاضر شوند.

وی افزود: به هر حال ما حریف بعدی خود را می شناسیم و باید برای مقابله با این تیم برنامه ریزی کنیم ضمن اینکه نکونام شناخت خوبی نسبت به تیم فولاد دارد و با توجه به نزدیکی فصل نقل و انتقالات، فولاد می تواند تجدید قوا کند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه تیم فولاد اکنون در عالی ترین سطح آسیا قرار دارد و باید به بهترین شکل ممکن تقویت شود، گفت: معتقدم تیم فولاد باید در فاز تهاجمی تجدید نظر کند که قطعا جواد نکونام به این موضوع فکر می کند.

وی افزود: درمجموع فولاد در لیگ قهرمانان آسیا نمره قبولی گرفت و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی سابق تیم استقلال خوزستان در مورد عملکرد گومز در تیم فولاد اظهارداشت: با توجه به انتقال پر سر و صدای گومز به فولاد، همه از وی انتظار دیگری داشتند که محقق نشد.

وی با بیان اینکه تصور ما از بازیکنی که در لالیگا به میدان رفته خیلی بیشتر است، افزود: گومز در واقع خیلی محدود بازی کرد و شاید بیشترین زمان حضور او در تیم، مقابل الاهلی بود که متاسفانه روی اشتباه این بازیکن گل تساوی بخش را دریافت کردیم.

تیم فولاد خوزستان در پایان ۶ بازی رفت و برگشت خود مقابل تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آهال ترکمنستان با ۱۲ امتیاز و بدون شکست به عنوان تیم اول گروه C راهی دور بعدی مسابقات شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =