پیش‌بینی روند قیمتی بیت‌کوین و اتریوم/ کدام معامله‌گران رمزارز امروز سود کردند؟

قرن نو نوشت: رهبر بازار رمزارز از دو روز گذشته حرکت صعودی خود را از کف محدوده ۳۸ هزار دلار آغاز کرده است.

در روند صعودی پیشین بیت کوین توانست محدوده ۴۰ هزار دلار را باز پس گیرد اما موفق به نگهداری این محدوده و ادامه صعود نشد.

گران‌ترین رمزارز بازار در روند صعودی پیشین به دلیل اقبال سرمایه‌گذاران نسبت به نگهداری این ارز دیجیتال و عدم عرضه آن به بازار نتوانست به صعود ادامه دهد؛ بررسی بازار رمزارز حاکی از آن است که سرمایه‌گذاران آینده روشنی را برای بیت کوین ترسیم می‌کنند و به همین سبب از عرضه آن به بازار خودداری می کنند.

در حال حاضر این ارز دیجیتال ۳۹.۵۸۰ دلار قیمت خورده است و در صورتی که سقف قیمتی ۴۰.۶۰۰ تا ۴۰.۸۰۰ دلار را بشکند سرمایه گذاران می توانند انتظار صعود تا محدوده ۴۲ هزار دلار را برای بیت کوین داشته باشند.
رهبر بازار رمزارز از تاریخ ۱۲ آوریل تا امروز در محدوده ۳۸.۰۰۰ تا ۴۲.۰۰۰ دلار در نوسان است و نمی‌تواند سقف قیمتی ۴۲ هزار دلار را بشکند.

چرا بیت‌کوین نمی‌تواند سقف قیمتی را بشکند؟

با آغاز تهاجم روسیه به اوکراین روند قیمت‌ها در بازار رمزارز نزولی شد به طوری که قیمت رهبر بازار رمزارز تا ۳۵ هزار دلار کاهش یافت؛ بیت کوین به دلیل تنش های ژئوپلیتیک اخیر در اروپا، تورم پیش رو و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده و سایر عوامل، از اوج خود در نوامبر یعنی ۶۸۹۹۰ دلار، بیش از ۳۰ درصد فاصله گرفته است.

شدت گرفتن تنش های ژئوپلیتیک منجر به بالا گرفتن نوسانات قیمتی در بازارهای مالی شده است، اتفاقی که تصمیم گیری برای سرمایه‌گذاران را دشوار کرده است.

اتریوم در کانال صعودی

اتریوم در نگاه بلند مدت در یک کانال صعودی قرار دارد که از کف قیمتی هزار و ۱۵۰ دلار آغاز شده است و در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ به سقف قیمتی ۴ هزار و ۸۰۰ دلار رسیده است.

از ابتدای امروز اتریوم که تقریبا در کف کانال صعودی به سر می برد ریزش قیمتی از ۲ هزار و ۹۴۵ دلار به ۲ هزار و ۹۰۹ دلار را تجربه کرده است و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲ هزار و ۹۲۵ دلار به سر می‌برد.
براساس بررسی های صورت گرفته اتریوم نیز به احتمال بالا مانند رهبر بازار رمزارز امروز روند صعودی را پیش خواهد گرفت؛ اتریوم برای صعود دو سد مقاومتی کوتاه مدت ۲ هزار و ۹۸۰ و ۳ هزار و ۲۴۳ دلار را در پیش رو دارد که شکست این دو سد می تواند منجر به این شود که برای اتریوم سقفی بالاتر از ۳ هزار و ۵۰۰ دلار در نظر گرفته شود.

سودده‌ترین رمزارزهای امروز

پیش‌بینی روند قیمتی بیت‌کوین و اتریوم/ کدام معامله‌گران رمزارز امروز سود کردند؟

ارز دیجیتال اسکیل از ابتدای امروز رشد قیمتی بیش از ۱۰ درصدی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۰.۱۹۵۹۰۷ دلار قیمت خورده است که بیشترین بازدهی را در بین ارزهای دیجیتال موجود در بازار از ابتدای امروز تاکنون داشته است.

ارز دیجیتال کاوا دومین ارز دیجیتالی است که از ابتدای امروز تاکنون بیشترین بازدهی را داشته است؛ قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای امروز تاکنون ۵.۲۷ درصد رشد داشته است و ۵ دلار و ۴۵ سنت قیمت خورده است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =