پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

سردار سید محمد صالحی با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی دانست که در راه مقاومت ریخته شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین خوزستان ، در این پیام آمده است امروزه مسئله فلسطین و جنایت های اسرائیل علیه مردم بی دفاع آن موضوعی منطقه ای نیست، بلکه در رأس موضوع های جهانی قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعماریِ برای جلوگیری از شکل گیری تمدن اسلامی و ضد استکباری است.

در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان اسرائیلی مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند.

روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز همنوا با مردم شهید پرور این خطه همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آنان، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده تا این پیام الهی و وعده حق "وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ" به گوش جهانیان برسد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =