آخرین خبر از سلامتی مهدی چمران/ نایب رییس شورای شهر: امیدواریم تا ۲ هفته آینده به صحن بیاید

ایسنا نوشت: نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت شورا توضیحاتی ارائه کرد.

پرویز سروری ظهر امروز در نشست خبری که به منظور روز شوراها برگزار شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران با بیان اینکه پیش از جلسه با چمران صحبت کردم و به لطف خدا روند درمانش با سرعت انجام شده، گفت: امیدوارم طی یکی دو هفته آینده شاهد حضور وی در شورای شهر باشیم.

سروری در مورد تذکرات اعضا به شهرداری و عدم اقناع آن ها نیز افزود: برخی ها فکر می کردند چون شورا، دولت و مجلس یک صدا است با شورای قبرستانی که سکوت محض است مواجه هستند اما شورای شهر در عرض هفت ماه ۲۲۰۰ تذکر داشته و این نشان می دهد که ما در کنار نقش حمایت گری، مطالبه نیز از شهرداری داریم.

نایب رییس شورای شهر تهران افزود: پاسخ دادن به تذکرات اعضا یک فرایندی دارد و اگر اعضا از این پاسخ قانع نشوند مجددا از شهرداری پاسخ می خواهیم.

وی در مورد توقف پروژه برج سازی در کنار باغ گیاه شناسی گفت: این پروژه متعلق به ارتش است و بررسی ها نشان داد که ارتش براساس ضوابط موجود کار کرده و حتی سهم ارتش براساس قانون به شهرداری داده شده است و خطایی در این خصوص صورت نداده و براساس مراوده قانونی ارتش کار خود را انجام داده است اما با توجه به حواشی و مطالباتی که ایجاد شد باید بررسی شود که آیا می توان امکان دیگری فراهم کرد یا نه؟

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت بستری «چمران» در بیمارستان

نتقاد از پخش گزارشی درباره بیماری چمران/ «کرونا ربطی به سن وسال ندارد»

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =