مدیران شهری کرج امسال باید با گشایش‌های بزرگ کام مردم را شیرین نمایند

شهردار کرج گفت که کم کاری، انفعال، عدم پاسخگویی و کم‌توجهی به رفع مشکلات شهری خطوطِ قرمز این دوره مدیریت شهری هستند و مدیران شهری باید به دنبال گشایش‌های بزرگ در جهت جلب رضایت شهروندان باشند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مصطفی سعیدی سیرائی» ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر موضوعاتی همچون تعیین تکلیف یکی از ابربدهکارانِ شهر و مانع‌زدایی از پروژه مشارکتی ایران زمین هر یک به ارزش 3 هزار میلیارد ریال مطرح شد که انتظارِ اینجانب از مدیران شهری اهتمام بیشتر به این قبیل موضوعات می‌باشد که ضمن استیفای حقوق شهر و شهرداری، موجبات درآمدزایی برای تزریق به پروژه‌های نیمه تمام را فراهم آورند.

وی افزود: مدیران شهری باید روزانه حداقل 13، 14 ساعت کارِ جدی نمایند و متناسب با مسئولیتی که عهده‌دار آن هستند، به دنبال مانع‌زدایی، خلاقیت و نوآوری، صرفه جویی در هزینه‌ها و عملِ متعهدانه و مسئولانه به مأموریت‌های محوله باشند و با فاصله اندک از یکدیگر، اخبارِ خوبی از اتفاقات بزرگ را برای اعلام به مردم آماده‌سازی کنند؛ معنی کار جهادی و انقلابی نیز جز این نیست.

شهردار مرکز البرز اظهار کرد: امسال به ویژه در حوزه عمرانی انتظار می‌رود تا چه پروژه‌های مرکزی و چه پروژه‌های مناطق سریع‌تر جمع‌بندی شده و با تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آنها اعم از احداث 30 پارک محله‌ای، تقاطع ماهان – آزادی، کنارگذر شرقی مهرشهر، بزرگراه شمالی، مترو، بلوار شهید ناصربخت، سرای محلات، سوله‌های چند منظوره مدیریت بحران، پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی و...، بتوانیم کام مردم را شیرین نماییم، در خصوص توسعه سرانه فضای سبز، محرومیت‌زدایی و توجه به رفع مشکلات شهروندان نیز نگاه مشابهی باید وجود داشته باشد.

به گفته سعیدی، ادامه طرح جهادی علمداران خدمت، ساماندهی منابع انسانی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تعیین تکلیف پروژه‌های مشارکتی، حمایت از تقویت سرانه‌های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و درمانی، شفاف‌سازی و انتشار عمومی آمار و اطلاعات مالی و اداری شهرداری، تحقق منابع درآمدی و وصول مطالبات کلان از ابربدهکاران، جذب حمایت مادی از دولت در جهت تکمیل طرح های کلان و... از اولویت های امسال شهرداری کرج هستند که با همراهی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر به ثمر می‌نشینند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1627488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =