نادر طالب‌زاده؛ مردی که قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش، چون خودش «نادر» بود

رضا میرکریمی، کارگردان سینما، در پی درگذشت نادر طالب‌زاده، نوشته‌ای را منتشر کرد که در آن، این مستندساز و کارشناس فرهنگی را مردی صادق و بی‌کینه معرفی کرد که قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش، مثل خودش نادر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرگ ناگهانی نادر طالب‌زاده بر اثر نارسایی قلبی، واکنش‌های بسیاری را در بین سینماگران، هنرمندان و اهالی سیاست برانگیخت.

رضا میرکریمی، کارگردان سینما هم در پی درگذشت این مستندساز، برنامه‌ساز، مجری تلویزیون و کارشناس فرهنگی، نوشتار زیر را منتشر کرده است:

«زمستان هنوز تمام نشده بود که زنگ زد، با صدای خسته و مریض گفت: فقط می‌خواستم حالت را بپرسم، سابقه نداشت همین‌طوری زنگ بزند، شرمنده شدم، مدتی در بیمارستان بستری بود و من برای احوال‌پرسی از او کوتاهی کرده بودم. خیلی حرف زد، بابت رفتاری که با جشنواره جهانی شده بود اظهار تاسف می‌کرد و از شرایط فرهنگی و اوضاع مدیریتی کشور گله‌مند بود و البته مثل همیشه حرف‌هایش را با امید و ایمان به آینده‌ای زیبا تمام کرد. حالا که دیگر نیست خیلی‌ها خیلی چیزها درباره‌اش می‌گویند، خوب و بد، درست و غلط، موافق و مخالف، و رد کینه‌های کهنه در این هیاهوی به‌راه افتاده پررنگ است، برای مردی که مثل همه ما بی‌عیب نبود ولی صادق بود و بی‌کینه، و قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش مثل خودش نادر بود.»

نادر طالب‌زاده، مجری، کارگردان، مستندساز و تهیه‌کننده تلویزیون، روز جمعه نهم اردیبهشت، بر اثر نارسایی قلبی که مدت‌ها درگیر آن بود، در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1627750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 1
    در مورد ایشان فضا غبارآلوده , بهتره اسطوره سازی نکنید تا مردم بی اعتمادنشوند