قهرمانی مسابقات بوکس بزرگسالان لرستان به خرم آبادیها رسید

مدیر روابط عمومی هیات بوکس لرستان گفت : مسابقات قهرمانی بزرگسالان بوکس لرستان در ازنا با قهرمانی تیم خرم‌آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرشاد قبادی کیا با اشاره به کیفیت بالای این مسابقات در ازنا گفت : این رقابت‌ها چ با حضور کمیته داوران و با حضور ۲۴ نفر از ورزشکاران بوکس استان در شهرستان ازنا برگزار شد.

وی افزود:در این مسابقات آقایان رحیم سپهوند، کیانفر حمیدیان، شهاب خاکی،علی اصغرلک، حمیدرضا باجلان حجت اعتمادیان وحسام اسکینی بارعایت پروتکولهای بهداشتی و با حضور نیروی انتظامی وعوامل: اورژانس به میزبانی شهرستان ازنا با کیفیت مطلوبی به پایان رسید.

مدیر روابط عمومی هیات بوکس لرستان با بیان اینکه دراین رقابت ۲۴ ورزشکار در وزنهای48.54 .57. 60 . 63/5. 67 . 71 . 75 . 80 . 86 . 92. و+92 کیلو گرم به رقابت پرداختند اظهار داشت:در نهایت تیم منسجم و یکدست خرم آباد مقام اول تیمی ، بروجرد مقام دوم و الیگودرز مقام سوم را کسب کردند .

قبادی کیا اسامی نفرات اول این مسابقات را بشرح ذیل اعلام کرد : سعید رشنو دروزن ۴۸ از کوهدشت
حسین چراغی ۵۴ نورآباد
سینا عیسوند ۵۷ الیگودرز
بهمن ابراهیمی ۶۰ نورآباد
باقر فرجی ۶۳/۵ خرم آباد
محمدسالاروند ۶۷ دورود
میثم کلهر ۷۱ بروجرد
شهاب غلامی ۷۵ بروجرد
سینا کائیدی ۸۰ خرم آباد
محمد محمدی ۸۶ کوهدشت
حسین طاهری ۹۲ خرم آباد
مجید جمشیدوند +۹۲ الیگودرز

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور جهت انتخابی تیم ملی ۲۷ اردیبهشت سال جاری در زاهدان برگزار خواهد شد که لرستان با ۷ بوکسور بزرگسال با اقتدار در این مسابقات حضور پیدا خواهد نمود .

لازم به ذکر است که رییس هیات بوکس لرستان مرتضی سپهوند از قهرمانان و نام آوران بین المللی بوکس کشور است که قطعا با تجربه موفقی که دارد بایستی منتظر بازگشت بوکس لرستان به دوران اوج و شکوفایی باشیم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =