۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
جاده‌های شمال به سمت تهران یک‌طرفه شد

فارس نوشت: رئیس پلیس راه مازندران به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می‌گیرد اما هم‌اکنون محدودیت‌ تردد یک‌طرفه به صورت مقطعی و کوتاه است.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: طی روزهای تعطیلات عید سعید فطر نسبت هفته شاهد افزایش تردد بودیم؛ به‌طوری‌که ترددها نسبت به هفته قبل ۱۴۰درصد رشد داشت.

وی با اعلام اینکه برگشت خودروها محورهای شمال را پرترافیک کرد، گفت: تردد خودروها در مسیرهای خروجی شمال از روز گذشته شروع شد و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز و ترافیکی پرحجم در محورهای کیاسر و سوادکوه هستیم.

این مسؤول به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان اشاره کرد و یادآور شد: در صورت ادامه ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار می‌گیرد اما هم‌اکنون محدودیت‌ تردد یک‌طرفه به صورت مقطعی و کوتاه است.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچان از محور هراز و تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت سفر، گفت: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح راه‌های محورهای غربی استان هستیم که ضرورت دارد مسافران از تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید:

ترافیک پرحجم در مسیرهای شمال به تهران

جاده چالوس یکطرفه شد

۲۳۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =