۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
معلمان برگزیده چهارمحال وبختیاری تجلیل شدند

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه معلمان سکان‌داران تعالی کشور هستند، اظهار کرد: این قشر نقش متعالی در کشور دارند و می‌توانند این کشتی را به سر منزل مقصود برسانند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین تجلیل از معلمان برگزیده چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حل مشکلات معلمان در دستور کار قرار دارد، گفت: معلمان به‌جز انجام وظیفه معلمی نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه معلمان سکان‌داران تعالی کشور هستند، اظهار کرد: این قشر نقش متعالی در کشور دارند و می‌توانند این کشتی را به سر منزل مقصود برسانند

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: معلمان از ابتدا تاکنون نقش کلیدی در تربیت نیروی انسانی توانمند داشتند، این قشر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بحث ریشه‌کنی بی‌سوادی گام برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان همچنین نقش موثری در تمدن‌سازی در جامعه اسلامی دارند، بیان کرد: باید جایگاه معلمان در کشور گرامی داشته شود تا بتوانند این مهم را محقق کنند.

حیدری با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: باید معنویت توسط معلمان در مدارس ترویج کنند، معلمان در این حوزه نقش موثری دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه جهاد تبیین از دیگر موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: دشمن در حال پمپاژ ناامیدی است، باید فرهنگیان بصیریت‌افزایی کنند و در راستای کاهش ناامیدی گام بردارند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات معلمان در دستور کار قرار دارد، گفت: معلمان به‌جز انجام وظیفه معلمی نباید دغدغه دیگری داشته باشند.

حیدری در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: در آینده‌ای نزدیک رئیس‌جمهور به استان سفر خواهد کرد، در تلاشیم تا از این سفر به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر در استان برای حل مشکلات نیازمند وحدت و انسجام هستیم، یادآور شد: برای حل مشکلات نیازمند کار جهادی هستیم.

وی در خصوص مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور بیمار و نیازمند جراحی است، باید یارانه‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد، قطعا جراحی دارد، اما در آینده شاهد تبعات مثبت آن خواهیم بود.

حیدری تاکید کرد: هدفمند شدن یارانه‌ها یک کار بزرگ است و باید همه با دولت همکاری لازم را داشته باشند تا از این چالش عبور کنیم، از دهک‌های پایین جامعه نیز حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =