حمله به پاسگاه ایست و بازرسی انتظامی در «میناب» تکذیب شد

فرمانده انتظامی میناب گفت: حمله به پاسگاه ایست و بازرسی انتظامی در «میناب» صحت ندارد.

به گزارش صبح ساحل، بعد از ظهر دوشنبه کلیپی در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارج از کشور منتشر شد که در آن ادعا می‌شد پس از برخورد ماموران پلیس با خودروی حامل سوخت قاچاق، مردم به پاسگاه چغازردی میناب حمله کرده اند و آتش سوزی و انفجار در پاسگاه به این علت بوده است.
فرماندار شهرستان میناب حمله به ایست و بازرسی شهید چغازردی در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: خودروی حامل مواد مخدر در محوطه پاسگاه دچار حریق شد که خوشبختانه این اتفاق هیچ مصدومی نداشته است.
عباس قاسمی بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژ و۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق، متوجه مواد مخدر جاساز در باک شدند.

به گفته قاسمی، هنگام بازرسی جهت کشف موادمخدر از داخل باک، ناگهان بر اثر جرقه‌ای که از پمپ بنزین خودرو پژ و۴۰۵ ایجاد شد، خودرو دچار حریق شد و یک دستگاه خودرو شخصی دیگر نیز که در پارکینگ کنار خودروی حامل مواد مخدر بود آتش گرفت که با تلاش مأموران آن خودرو به سرعت خاموش شد.

وی افزود: دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت آتش گرفتن خودرو شد که تلاش ماموران جهت خاموش کردن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی بی نتیجه ماند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1629682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =