شهدا مایه خیر و برکت فراتر از حوزه سرزمینی هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: شهدا مایه خیر و برکت فراتر از حوزه سرزمینی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، به استقبال از کنگره ملی ۴هزار شهید روحانی کشور که اوایل خردادماه به میزبانی شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، آیین دیدار و تجلیل از ۸۱ خانواده شهید طلبه و روحانی استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل خانواده های شهیدان سید قاسم حسینی شلمزاری و قاسم قلی پور شهرکی به مقام والای اسوه های صبر و استقامت ادای احترام کردند.

سردار علی افضلی در دیدار با خانواده معظم این شهیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی گفت: خدا را شاکریم بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: شهیدان شاهدان امروز و مایه خیر و برکت در خانواده، فامیل، جمع دوستان و شهر و حتی فراتر از یک حوزه سرزمینی هستند که ما به آن آشنایی داریم.

وی ادامه داد: شهدا به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» هستند و این خیر و برکت را حتی در دوران شهادتشان هم بر اساس آن رسالت شهدایی که دارند در جامعه پیاده می کنند و رسالت شهدا امروز حفظ و حراست از انقلاب است تا ان شاءالله استمرار این انقلاب به تمدن جهانی و ان شاءالله ظهور حضرت حجت منتهی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر هم در دیدار با خانواده شهدای روحانی با اشاره به پیشگامی روحانیت در عرصه های مختلف ازجمله پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام اظهارک کرد: کنگره ۴هزار شهید روحانی کشور روز چهارم خرداد ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود و همزمان با سراسر کشور بنا شده دیدار با خانواده های شهدای روحانی در استان ها انجام گردد.

وی با اشاره به بهره مندی از خاطرات زیبای خانواده های معظم شهدای روحانی، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۸۱ شهید روحانی عزیز داریم که اکیپ های مختلف برای سرکشی از آنها آماده شده و این کار را انجام می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان کرد: در شهرکرد هم این هیأت از خانواده های معظم شهدای روحانی سرکشی می کنند، که همه این افتخارات ما و عزت و شرف ما مربوط به شهدای عزیز و خون پاکشان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =